Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2014

Χρήστος Ηλιάδης:Σάπιο όλο το πολιτικό κατεστημένο...ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ τα έχουν κάνει πλακάκια με την ΟΛΙΓΑΡΧΙΑ και ξεσκίζουν τον Ελληνικό λαό...

Χρήστος Ηλιάδης
ΝΔ-ΠΑΣΟΚ-ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ-ΔΗΜΑΡ-ΚΚΕ-ΠΟΤΑΜΙ-Χ.Α τα παίρνουν όλοι...Δεν ξέρω αν και άλλα κόμματα είναι μέσα στην μάσα που πιθανόν να υπάρχουν.

Σχόλια από βίντεο μετάξυ Αποστολόπουλου-Χαϊκάλη...


Α.: Αυτή τη στιγμή υπάρχουν δύο προβλήματα. Είτε θα γίνουν εκλογές τώρα ή θα γίνουν... [ακατάληπτο]
Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι είναι άχρηστος άνθρωπος (σ.σ.: Καμμένος).
Χ.: Γιατί το λες αυτό; Άχρηστος, άχρηστος, αλλά κρατάει ένα κόμμα κανονικά. Εγώ σου λέω είναι άχρηστος ο Καμμένος. Ξαφνικά ο Μελάς δεν είναι δούρειος ίππος. Ασυνείδητα δούρειος ίππος. Κρατάει ένα κόμμα αυτή τη στιγμή χωρίς φράγκο, ρε @ούστη.
Α.: Ποιος το λέει;
Χ.: Τι ποιος το λέει; Χωρίς φράγκο γιατί;
Α.: Ξέρω καλά... [ακατάληπτο]
Χ.: Εγώ δεν σου είπα ότι είναι ανέντιμος... Από Γερμανούς, από Γάλλους. Από την Πειραιώς όχι.
Α.: Από τον Βαρδινογιάννη.
Χ.: Από τον Βαρδινογιάννη;
Α.: Προσωπικό δάνειο. Ξέρω τι σου λέω, άσ' το. Προσωπικό δάνειο.

Χ.: Ρε @ούστη μου, πες μου τώρα. Με αυτά που μου λες ο ΣΥΡΙΖΑ τα παίρνει, ο Θεοδωράκης τα παίρνει...
Α.: Όλοι τα παίρνουν.
Χ.: Όλοι τα παίρνουν. Μόνο τα λεφτά. Δηλαδή [ακατάληπτο] μήπως οι Γερμανοί μπήκαν στο κόλπο και δίνουν λεφτά και οι Γερμανοί;
Α.: Όχι ρε. Εγώ δεν έχω βρει κανέναν. Τώρα σου μιλάω στα ίσια.
Χ.: Είναι κεφάλαια του Σάλλα, της Πειραιώς;
Α.: Θα μπει ο Μελισσανίδης στο παιχνίδι, αν μπει. Αυτοί δύο είναι. Είναι ο Μαρινάκης και ο Μελισσανίδης.
Χ.: Και ο Βαρδινογιάννης;
Α.: Ο Βαρδινογιάννης παίζει με τον ΣΥΡΙΖΑ.


Αυτός είναι ο λόγος που πείγε η υπόθεση στο αρχείο ;
Για να μην αποκαλυφθούν οι διάλογοι του Αποστολόπουλου πως οι ολιγάρχες χρηματοδοτούν όλα τα κόμματα της Βουλής για να εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα...

Το βίντεο που δεν είδε το φως της δημοσιότητας

 http://www.zougla.gr/politiki/article/to-video-pou-den-ide-to-fos-tis-dimosiotitas

Ολοι τους ΠΡΟΔΟΤΕΣ ! ! !
ΑΕΡΑ ΑΕΡΑ ΝΑ ΦΥΓΕΙ Η ΧΟΛΕΡΑ ! ! !

Δεν υπάρχουν σχόλια: