Η κυβέρνηση άρχισε να εφαρμόζει μια νέα
λύση αντιμετώπισης της χρόνιας έλλειψης προμηθειών βασικών αγαθών σε
σούπερ μάρκετ της: τα δακτυλικά αποτυπώματα των αγοραστών για την
αποφυγή της αποθεματοποίησης.
Από
το Σεπτέμβριο, οι καταναλωτές σε έξι κρατικά καταστήματα πρέπει να
δηλώσουν τα δακτυλικά τους αποτυπώματα, τα οποία σαρώνονται για να
παρακολουθείται ό, τι αγοράζουν. Ο στόχος είναι να...περιοριστούν οι μαζικές αγορές των 23 βασικών αγαθών, μεταξύ άλλων, αλεύρι, ρύζι, γάλα, ζάχαρη, χαρτί υγείας, καφέ, μαργαρίνη, λάδι, κοτόπουλο, κρέας, σαμπουάν και απορρυπαντικά.
Μέχρι στιγμής, περίπου 800.000 άνθρωποι έχουν καταχωρήσει τα δακτυλικά τους αποτυπώματα και η κυβέρνηση σχεδιάζει να επεκτείνει το πρόγραμμα σε άλλα καταστήματα.
Η αρχική ανακοίνωση των σαρώσεων αποτυπωμάτων έγινε δεκτή μετά από τις διαμαρτυρίες καταναλωτών που είχαν απηυδήσει με μια οικονομία που πλήττεται από υψηλό πληθωρισμό και τις ελλείψεις που απορρέουν εν μέρει από τους ελέγχους συναλλάγματος που έχουν στερηθεί εισαγωγείς που χρειάζονται για να πληρώσουν για τα ξένα αγαθά.
Το
σύστημα που τέθηκε σε ισχύ, έχει κερδίσει επαίνους από ορισμένες
πλευρές για τη μείωση των γραμμών, την πιο δίκαιη διανομή των λιγοστών
αγαθών και την πρόληψη των κερδοσκόπων από την αγορά μεγάλων ποσοτήτων
προϊόντων λαϊκής και μεταπώλησή τους στη μαύρη αγορά με μεγάλες
προσαυξήσεις.«Είναι θαυμάσιο», είπε ο αγοραστής, Luis Senorelli, ετών 45, σε ένα σούπερ μάρκετ στο Καράκας. «Με τη λήψη δακτυλικών αποτυπωμάτων μας, μπορούν να ελέγξουν τους ανθρώπους που αγοράζουν σε λογικές τιμές και μεταπωλούν τα προϊόντα σε τρεις φορές την τιμή»
Οι σαρώσεις δακτυλικών αποτυπωμάτων, ωστόσο, δεν είναι μια μακροπρόθεσμη λύση για τα αίτια των ελλείψεων που κάνουν το νόμισμα της Βενεζουέλας, του Μπολιβάρ, να αξίζει όλο και λιγότερο. Η ζήτηση για δολάρια είναι τόσο υψηλή ώστε όσοι είναι απελπισμένοι για σκληρό νόμισμα είναι πρόθυμοι να πληρώσουν 16 φορές την επίσημη ισοτιμία του 6,3 μπολίβαρ με το δολάριο, σύμφωνα με τις ιστοσελίδες που παρακολουθούν την μαύρη αγορά.
Η ζήτηση για δολάρια είναι
τόσο υψηλή ώστε όσοι είναι απελπισμένοι για σκληρό νόμισμα είναι
πρόθυμοι να πληρώσουν 16 φορές την επίσημη ισοτιμία του 6,3 μπολίβαρ με
το δολάριο, σύμφωνα με τις ιστοσελίδες που παρακολουθούν την μαύρη
αγορά.
Εν μέρει λόγω της κατακόρυφης πτώσης αξία του Μπολιβάρ, ο
πληθωρισμός έχει αυξηθεί σε περισσότερο από 60% κατά το τελευταίο έτος.«Μπορώ να σας διαβεβαιώσω ότι η μαύρη αγορά θα ανέβει ακόμη υψηλότερα εάν οι πολιτικές δεν έχουν αλλάξει και ο πληθωρισμός συνεχίζει να τρέχει άγρια», δήλωσε ο Αλμπέρτο Ράμος, ένας ανώτερος αναλυτής της Goldman Sachs στη Νέα Υόρκη.
Ο αριστερός πρόεδρος Maduro αποδίδει τα προβλήματα σε ένα «οικονομικό πόλεμο» που διεξάγεται εναντίον της Βενεζουέλας από τους καπιταλιστικούς εχθρούς. «Είμαστε υποχρεωμένοι να εφαρμόσουμε αυτό (δακτυλικά αποτυπώματα) για την καταπολέμηση του λαθρεμπορίου και όλες τις άλλες μεθόδους που χρησιμοποιούνται από εγκληματικές αστικές τάξεις και τα παράσιτα για να καταστρέψουν τη χώρα μας», είπε ανακοινώνοντας το σύστημα σάρωσης.
Τα οικονομικά δεινά της χώρας εξαγριώνουν τους καταναλωτές και βλάπτουν τον Maduro πολιτικά, ο οποίος συνέχισε τις σοσιαλιστικές πολιτικές του δημοφιλούς προκατόχου του, Ούγκο Τσάβες. Νωρίτερα φέτος, ο Maduro αντιμετώπιζε διαμαρτυρίες σε εθνικό επίπεδο για τα οικονομικά προβλήματα της χώρας.
«Ζούμε με μια έλλειψη των πάντων», δήλωσε η Olga Gorrín, ετών 67, κρατώντας μια τσάντα γεμάτη σαμπουάν. «Αυτή η χώρα είναι μια καταστροφή.”
Ο Omaira Tovar, στα 65 του, κι αυτός κρατώντας δύο σακούλες γεμάτες με σαμπουάν, απορρυπαντικά και σερβιέτες, λέει με παράπονο, «Είμαι τόσο λυπημένος για το τι συμβαίνει στη χώρα μου, αλλά αυτό είναι δικό μας λάθος. Ψηφίσαμε για αυτό».
Να γιατί δεν διδάσκονται τα Παίγνια στους λαούς
Για να τα παίζουν σε βάρος τους. Το πρώτο “μάθημα” στην Κοινωνική Χειραγώγηση είναι:- Πρόβλημα
- Αντίδραση
- Λύση
Κάρτες Πολίτη και βραχιολάκια και δακτυλικά αποτυπώματα και μυστικοί “εξυπνοι” καλωδιωμένοι ρουφιάνοι από αριστερές κυβερνήσεις γιατί δεν μπορούν να πατάξουν τη διαφθορά και την φοροδιαφυγή και τη μαύρη αγορά; Please…!!! Πόσα χρόνια ακόμα θα περιμένουμε την τεχνολογία που λέγεται GPS για το λαθρεμπόριο των καυσίμων;;; Χρόνια! Γιατί εκεί δεν έχουμε λαό, αλλά μεγαλοκαρχαρίες!
Αλλά καλό είναι να πάρετε και μια γεύση τι μπορεί να συμβεί σε μια χώρα που πλανάται ότι κυβερνιέται από αριστερά, που έχει δικό της νόμισμα, που έχει πετρέλαια – είναι η 11η χώρα στον κόσμο σε εξαγωγές!- αλλά δεν παράγει ΒΑΣΙΚΆ ΑΓΑΘΆ καθημερινής ανάγκης. Όχι γιατί έτυχε, αλλά γιατί έτσι το θέλησαν οι κυβερνήσεις, όπως το θέλησαν και οι δικές μας πολιτικές ή εντολές τις ΕΕ να μειωθεί η ντόπια παραγωγή και να γίνουμε πελάτες των εταίρων. Ο Ευρωπαϊκός Νότος πάει να γίνει η Λ. Αμερική της ΕΕ.
Και κάτι ακόμα. Ίσως οι πιο τακτικοί αναγνώστες με έχετε δει που
επαναλαμβάνω το “Βαρβαρότητα ή Βαρβαρότητα”. Έρχεται σύντομα άρθρο για
το νέο δίπολο, το νέο δίλημμα που αντικαθιστά το Καπιταλισμός ή
Κομμουνισμός. Τώρα θα πρέπει απλά να διαλέξετε μεταξύ της βαρβαρότητας
του λιτού βίου ή της βαρβαρότητας της λιτότητας. Υπάρχει διαφορά; Καμία!
Και τα δυο, υπογράφει η παγκόσμια ελίτ με την παγκόσμια διακυβέρνηση
της.Απλά… σε θέλουν ζαλισμένο και αλλήθωρο…
nea.allnewz.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου