Παρασκευή 13 Μαρτίου 2015

Μια ΓΥΝΑΙΚΑ, ΞΕΒΡΑΚΩΝΕΙ τους ΣΥΡΙΖΑίους Στ. Παναγούλη και Ν. Αθανασίου και την γελοία ΤσιπροΚαμμενοκυβέρνηση, και ΕΚΘΕΤΕΙ την ΠΟΡΝΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

Λίγη μνήμη και  μια σταλια Φιλότιμο και Αξιοπρέπια να είχε αυτός ο γελοίος στην πλειοψηφία του, ελληνικός λαός, αυτή τη στιγμή, θα ήταν ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ και όλα αυτά τα πολιτικά καθίκια που παίζουν με την ηλιθιότητα  που τον δέρνει, θα βρίσκονταν να σαπίζουν στο χώμα και τα βρωμερά κορμιά τους, να τα τρώνε τα σκουλίκια.
Χαιρονται  τα λοβοτομημένα ανθρωπάκια, που δυο...
πολιτικά ξεφτιλισμένα νούμερα, φέρνουν στη Βουλή το  ζήτημα των χρεών του ΠΑΣΟΚ και της Νέας Δημοκρατίας  με ερώτησή τους  προς τους υπουργούς Οικονομικών και Δικαιοσύνης οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, Στάθης Παναγούλης και Νάσος Αθανασίου, ζητώντας παράλληλα το αυτονόητο: Να δεσμευθούν οι περιουσίες των προέδρων και νομικά υπευθύνων των κομμάτων, Ε.Βενιζέλου και Α.Σαμαρά αντίστοιχα.
Με μνήμη ηλίθιου χρυσόψαρου, ξεχνούν πως όλα αυτά τα σκάνδαλα, βρίσκονται εδώ και δυο χρόνια τουλάχιστον, στην Δικαιοσύνη εδώ και δυο χρόνια..
Γιατί άραγε δεν απευθύνονται κατ' ευθείαν στη Δικαιοσύνη, αλλά με επικοινωνιακού τύπου φανφάρες, επιχειρούν να εξαπατήσουν τον λαό; (τα δελτία τύπου των βουλευτών, στέλνονται σε όλο τον τύπο, ηλεκτρονικό και έντυπο).
Και μα την αλήθεια, πολύ γουστάρω, που μια ΓΥΝΑΙΚΑ, μια ΕΛΛΗΝΙΔΑ, η ΦΡΥΝΗ, με το πολύτιμο αρχείο της, τους ξεβρακώνει και εκθέτει για μια ακόμη φορά, αυτή την πόρνη που τολμά ακόμα να φέρει το όνομα "δικαιοσύνη".
Τα στοιχεία που παραθέτει, είναι ακράδαντα... Όσο για τους επικοινωνιακούς πολιτικούς  ξεφτίλες... ας τους χαίρονται αυτοί οι χαχόλοι που τους ψήφισαν.
Και επιτέλους, ας γίνει συνείδηση:  Την πρώτη ευθύνη για την κατάντια της Πατρίδας μας, την φέρουν ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ!
ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΚΑΝΕΝΑ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΛΜΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ, ΠΟΛΥ ΔΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΤΟΥ ΣΤΗΝ  ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΔΟΣΙΑ!
Πόπη Σουφλή



Ρε παλιοξεφτίλες,δεν αφήνετε καλύτερα τις επερωτήσεις του κ@λου;
Οι πράξεις μετράνε και οχι οι...άσφαιρες π@π@ριές σας.
Και επειδή παριστάνετε τους άσχετους,για να υπηρετήσετε αλλότριους
σκοπούς,ξεστραβωθείτε απο έναν πολίτη,που δεν γουστάρει,να υποτιμούν τη νοημοσύνη του.
Και απαντήστε μου, εδω και τώρα. 

Τι έγινε με την εισαγγελική έρευνα;


2012: Εισαγγελέας για τα δάνεια των κομμάτων

Περισσότερα από 50 στελέχη της Αγροτικής Τράπεζας περνούν, σύμφωνα με πληροφορίες, στις αρχές του μήνα το κατώφλι του οικονομικού εισαγγελέα προκειμένου να δώσουν εξηγήσεις ως ύποπτοι για την υπόθεση των καταγγελλόμενων, ως επισφαλών, δανείων που χορηγήθηκαν σε πολιτικά κόμματα.

Όλοι αναμένεται να δώσουν εξηγήσεις για το διερευνώμενο κακούργημα της απιστίας με γραπτά υπομνήματα.

Από στοιχεία που είχαν δει το φως της δημοσιότητας προέκυπτε ότι το 2010 ΠΑΣΟΚ, Ν.Δ., ΚΚΕ, ΣΥΡΙΖΑ, ΛΑΟΣ και Οικολόγοι επιχορηγήθηκαν με 48,8 εκατομμύρια ευρώ δίνοντας σαν υποθήκη την κρατική επιχορήγηση του 2016.

Για τα δύο μεγάλα κόμματα, ΠΑΣΟΚ και Ν.Δ., ο κ.

Αυγενάκης είχε υποστήριξε, κατά τη συζήτηση στη Βουλή, ότι «μεγαλύτερος οφειλέτης σήμερα είναι η Ν.Δ. του κ. Σαμαρά, με χρέη της τάξης των 120 εκατομμυρίων ευρώ, με οφειλές στην Αγροτική Τράπεζα 105 εκατομμύρια ευρώ και την Τράπεζα Πειραιώς 15 εκατομμύρια ευρώ.

Ακολουθεί το ΠΑΣΟΚ, που χρωστά 114 εκατ. ευρώ, με οφειλές στην Αγροτική Τράπεζα σχεδόν 97 εκατομμύρια, στη Marfin Εγνατία 10 εκατομμύρια, στην Τράπεζα Πειραιώς 5 εκατομμύρια. Σε αυτές προστέθηκε πρόσφατα και η Τράπεζα Αττικής, που ενέκρινε στα δύο κόμματα δάνεια 3 εκατομμυρίων ευρώ.

Πηγή Φρύνης 




 Ο ΣΥΡΙΖΑ χρωστά 6 εκατ. ευρώ στην Εθνική Τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2014), το ΚΚΕ χρωστά 4.402.054 ευρώ στην Εθνική Τράπεζα (λήξη σύμβασης το 2010), οι Οικολόγοι Πράσινοι χρωστούν 800.000 ευρώ.
EKTAKTO - ΤΕΡΑΣΤΙΑ ''ΒΟΜΒΑ'' ΓΙΑ ΝΔ ΚΑΙ ΣΑΜΑΡΑ !!!

Αποσπάσματα

Ο πρόεδρος της Δράσης Θ. Σκυλακάκης κατηγόρησε τη Ν.Δ. ότι συνεχίζει να δανείζεται... εν κρυπτώ ενώ αδειάζουν τους λογαριασμούς των πολιτών για οφειλές ακόμα και των 2.000 ευρώ

Επίσης κατήγγειλε ότι “η επιτροπή Μπαρόζο για καθαρά πολιτικούς λόγους έκρυψε το σκάνδαλο” καθώς ο κ. Σκυλακάκης αλλά και ο ευρωβουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Ν. Χουντής είχαν απευθύνει σχετική ερώτηση στην Κομισιόν αλλά η απάντηση που έλαβαν είναι ότι δεν είναι ρόλος τους να δημοσιοποιήσουν στοιχεία για τα δάνεια.

Ο Θ. Σκυλακάκης υπενθύμισε ακόμα ότι το 2011 Ν.Δ. και ΠΑΣΟΚ είχαν πάρει 245 εκατ. σε δάνεια, ότι παραμονές του 2012 προσπάθησαν να τα μειώσουν με τροπολογία που δεν πέρασε και ότι τον Απρίλιο του 2013 με τροπολογία αμνήστευσαν τραπεζίτες και εαυτούς και υποχρέωσαν τη δικαιοσύνη να βάλει την έρευνα στο αρχείο.


 

Πηγή Φρύνης



 2013

Στην Εισαγγελία η μηνυτήρια αναφορά των ΑΝΕΛ για τα δάνεια ΝΔ -ΠΑΣΟΚ

Στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών διαβίβασε ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου, Ν. Παντελής, τη μηνυτήρια αναφορά της Κ.Ο. των Ανεξάρτητων Ελλήνων για τη χρηματοδότηση της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2000-2013.

Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες ζητούν τη διερεύνηση τυχόν ποινικών αδικημάτων που αφορούν την οικονομική ενίσχυση των δύο πολιτικών κομμάτων από τραπεζικά ιδρύματα.

Στο κείμενο γίνεται αναφορά στα δάνεια που έχουν λάβει από τραπεζικά ιδρύματα η Νέα Δημοκρατία και το ΠΑΣΟΚ την περίοδο 2000 – 2013. 


Το κόμμα επικαλείται δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο, στα οποία επισημαίνεται ότι «δόθηκαν τραπεζικές χορηγήσεις χωρίς οιαδήποτε εμπράγματη ασφάλεια, ενώ μοναδική εξασφάλιση για την αποπληρωμή των δανείων αποτελούν οι επιχορηγήσεις από τον κρατικό προϋπολογισμό».

Όσον αφορά στη χρηματοδότηση του ΠΑΣΟΚ, η μηνυτήρια αναφορά θα συσχετιστεί με την ήδη ανοικτή δικογραφία η οποία έχει σχηματιστεί για τα οικονομικά κενά που καταγράφονται στα λογιστικά πορίσματα των ελεγκτικών εταιρειών.

πηγή Φρύνης
 


Φρύνη

Υ.Γ Γι΄αυτό σας το ξαναλέω.

Αφήστε τις π@π@ριές. 


attikanea.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: