Ξεκινά και
πάλι το κόψιμο δέντρων στις Σκουριές. Ο αναπληρωτής υπουργός
Περιβάλλοντος, Γιάννης Τσιρώνης, χαρακτήρισε νόμιμη την άδεια των
μεταλλείων, με βάση τον έλεγχο στα πρωτόκολλα υλοτομίας που ολοκληρώθηκε
την Τετάρτη
Σχετικά με την υλοτόμηση της περιοχής Καρατζά Χαλκιδικής, το γραφείο του Γ. Τσιρώνη εξέδωσε την εξής ανακοίνωση:...
«Η υλοτόμηση και αποψίλωση της περιοχής
Καρατζά αφορά μια έκταση 300 στρεμμάτων για μελλοντική εναπόθεση
παραπροϊόντων εξόρυξης στις Σκουριές Χαλκιδικής.
»Το Υπουργείο Παραγωγικής ανασυγκρότησης
Περιβάλλοντος και Ενέργειας, πάντα ευαίσθητο σε θέματα περιβάλλοντος,
ζήτησε από το αρμόδιο δασαρχείο τον πλήρη φάκελο για τα πρωτόκολλα
υλοτόμησης, προκειμένου να διενεργηθούν οι αναγκαίοι έλεγχοι.
»Ζήτησε επίσης να μην επιτραπεί καμία υλοτομική εργασία μέχρι την ολοκλήρωση του ελέγχου.
»Από τον έλεγχο που ολοκληρώθηκε σήμερα
το μεσημέρι, προέκυψε η νομιμότητα των μέχρι σήμερα πρωτοκόλλων. Κατόπιν
αυτού θα εφαρμοστεί ο νόμος.
»Κάθε άλλη πληροφορία που έχει δει το φως της δημοσιότητας, δεν αντιστοιχεί σε ενέργειες του Υπουργείου μας».
Τα συγχαρητήρια μας στον πράσινο οικολόγο Γ. Τσιρώνη. Για
μια ακόμα φορά αποδείχθηκαν ότι το “πράσινο” αφορά μόνο σε άλογα και ότι
η “βιώσιμη ανάπτυξη” μόνο στις τσέπες των μονοπωλίων και ολιγαρχών κι
όχι το περιβάλλον. Η υποκρισία σε όλο της το μεγαλείο. Αυτό μετά λέγεται
“ανθρωπογενής επέμβαση στο περιβάλλον και κλιματική αλλαγή” και την
φορτώνουν στον κοσμάκη!
Φτου σας!
nea.allnewz.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου