Παγκόσμιος σάλος έχει προκαλέσει η
είδηση της απομάκρυνσης του παρουσιαστή του Top Gear, Jeremy Clarkson.
Το σύμβολο βρετανικής υπεροψίας παλιάς κοπής και νεοφασισμού δείχνει να
έχει πολλούς οπαδούς. Ανησυχητικό…
Ήδη, περισσότεροι από 350.000 άνθρωποι
έχουν υπογράψει ένα αίτημα που διακινείται διαδικτυακά, με αντικείμενο
την επαναφορά του διάσημου παρουσιαστή στο πόστο του.
Τα τρία τελευταία επεισόδια του Top
Gear πιθανότατα δεν θα προβληθούν από το βρετανικό ραδιοτηλεοπτικό
δίκτυο BBC (και θα χάσει η Βενετιά-ελίτ το βελόνι της) αφού το κανάλι
τον “έπαψε” όταν γρονθοκόπησε συνεργάτη του γιατί άργησε να του φέρει το
κολατσιό του.
Η αμοιβή του Jeremy Clarkson του Top Gear φτάνει το... 1 εκ. λίρες Αγγλίας
(δημοσιεύτηκε στην παλιά AllNewz 2/10/2012)
Το συνολικά έσοδα ως παρουσιαστής του BBC και μαζί με τα εταιρικά του κέρδη αυξάνονται σχεδόν κατά 50% φτάνοντας τα 3 εκατ. £
Ο Jeremy Clarkson που παρουσιάζει το Top Gear έφτασε τα εισοδήματα
του από το πρόγραμμα αυτοκίνησης στο 1 εκ. £ φέτος μέχρι το τέλος του
Μαρτίου, αυξάνοντας τα συνολικά κέρδη του μαζί με εκείνα από την
εκμετάλλευση του σόου σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω της εταρείας του στα 3
εκατ. £Έχει φτιάξειτην εταιρεία, την Bedder 6, εδώ και πέντε χρόνια, μαζί με τον παραγωγό της Top Gear, Andy Wilman της οποίας τα κέρδη ανέρχονται στα 15,2 εκατ. £ κι από τη οποία τσεπώνει μερίδιο 30%.
Η αμοιβή του Clarkson για να την άδεια προβολής από το BBC, είναι κάτι λιγότερο από 500.000 £
Ε, αφού τα πράγματα πτου πήγαν καλά, μετά είπε να πάρει κι ένα σπιτάκι να βολευτεί, το οποίο του κόστισε μόλις 3.156 εκατ. £
Είναι γνωστός για το υπερβολικά υπεροπτικό χιούμορ του -γιατί όχι; εξάλλου αυτοκίνητα για την ελίτ προβάλλει- που φτάνει σε σημείο χυδαιότητας και προσβολής ‘κατώτερων’ λαών, με κατώτερη τσέπη.
Τον περασμένο Φεβρουάριο το BBC αναγκάστηκε να ζητήσει συγγνώμη από τον μεξικάνο πρεσβευτή μετά από ένα αστείο του ότι τα αυτοκίνητα της χώρας του είναι σαν τον ίδιο τον Μεξικάνο “τεμπέλης, μάταιος, φουσκωμένος, υπέρβαρος, που ακουμπάει σ’ ένα φράχτη και κοιμάται κοιτάζοντας έναν κάκτο, με μια κουβέρτα για παλτό που έχει μία τρύπα στη μέση “.
Όμως δεν είναι λίγες οι φορές που έχει μιλήσει άσκημα για τους Έλληνες αλλά κανενός εδώ το αυτάκι δεν ίδρωσε. Αντίθετα, ο Σκάι φιλοξενεί την εκπομπή του, μην τυχόν και χάσουν οι Έλληνες και δεν δουν τα τεστ που κάνει σε αυτοκίνητα που οι χαμένοι Έλληνες δεν μπορούν ποτέ τους να αγοράσουν.
Εμείς όμως ασχολιόμαστε με αυτό το χυδαίο πρόσωπο για άλλο λόγο. Οι ταινίες του που είναι γυρισμένες σε εξωτερικούς χώρους δεν χάνουν ευκαιρία να προβάλουν τους χημικούς αεροψεκασμούς, ώστε να συνηθίζει το μάτι και να περνάει στο υποσυνείδητο σαν κάτι απολύτως φυσικό. Πολύ θα θέλαμε να μάθουμε η μυστική αμοιβή για να κάνει αυτού του είδους την εξυπηρέτηση ποια ακριβώς είναι. Δεν πειράζει, φίλε ανθέλληνα Jeremy Clarkson, έχεις μαζέψει αρκετό χρήμα για να εξασφαλίσεις τη θέση σου σε πρώτο τραπέζι πίστα στο σόου της κόλασης!!!
Μερικές εικόνες του Top Gear ή… top chemtrails!
Δυστυχώς το βίντεο που είχαμε βρει έχει κι αυτό εκπνεύσει. Αλλά αυτές μερικές σκηνές από τις εκπομπές του:Ανθέλληνας ως το κόκκαλο
JEREMY CLARKSON
γράφει ο ίδιος πως βλέπει τους Έλληνες
Πρέπει να γίνουμε Έλληνες, δεν υπάρχει άλλη λύση. Όλη η Ευρώπη πρέπει να υιοθετήσει την ελληνική νοοτροπία, μιας και η εφαρμογή μιας αυστηρής λογικής στις τροχαίες παραβάσεις δεν μπορεί παρά να οδηγηθεί στη χρεωκοπία. Τι εννοώ; Πριν εκθέσω τη θεωρία μου (αυτού του μηνός) επιτρέψτε μου να διευκρινίσω κάτι θεμελιώδες: Τη σχέση μου με την Ελλάδα. Όπως θα θυμούνται οι πιο τακτικοί μου αναγνώστες, μόνο τα χειρότερα είχα να πω για μια χώρα όπου, πριν από πολλά χρόνια και ενώ έκανα διακοπές στην Κρήτη, είχα συλληφθεί από την αστυνομία. Ένας μαυριδερός τύπος αποφάσισε να εξερευνήσει με την τριχωτή χερούκλα του τα απόκρυφα της τότε συντρόφου μου, εγώ του ζήτησα το λόγο και εκείνος μου έριξε μια μπουνιά δίπλα στο αφτί. Και όταν ο χοντρός και βλαξ αστυνομικός που με συνέλαβε κατάφερε να σπάσει το κλειδί στο διακόπτη του περιπολικού, με ανάγκασαν να βγω έξω και να σπρώξω. Αλλά η ιστορία είχε ένα ευχάριστο φινάλε: φτάνοντας στην κορυφή ενός λόφου έδωσα μια γερή σπρωξιά στο άθλιο Φιατάκι του μπάτσου και τον ξεφορτώθηκα μια και καλή. Κατάφερα επίσης να απαλλαγώ από τις χειροπέδες που μου είχαν περάσει προτού περάσω από τον έλεγχο στο αεροδρόμιο, δύο ημέρες αργότερα. Ωστόσο, η αντιπάθειά μου για τους Έλληνες δεν έχει να κάνει μόνο με προσωπικά βιώματα. Ποιοι άλλοι καλλιεργούν αμπέλια, πετούν στα σκουπίδια τον καρπό, τρώνε τα φύλλα και αποστάζουν πεύκα;.Ας παρακάμψουμε όμως αυτές τις ιδιαιτερότητες και ας περάσουμε στην ουσία. Ό,τι και εάν λέω για την Ελλάδα, το τελευταίο καλοκαίρι βρέθηκα στην Κέρκυρα για διακοπές και ειλικρινά το μέρος μου φάνηκε πολύ όμορφο, αλλά το καλύτερο ήταν η απόλαυση της οδήγησης σε μια χώρα όπου κανείς δεν δίνει δεκάρα για το εάν είσαι τυφλός, παράφρων ή άλογο. Όταν πήγα να νοικιάσω ένα αυτοκίνητο, κάτι που είχε την αίσθηση ενός Audi 400 κ.εκ. ο υπεύθυνος στο γραφείο ενοικιάσεων, ένας τύπος που θα μπορούσε να λέγεται Stavros, επέμεινε να μου εξηγήσει το πώς λειτουργεί το όχημα. Ορίστε τι μου είπε, αυτολεξεί: «Αυτό είναι το τιμόνι και το κλειδί μπαίνει εδώ». Κι αυτό ήταν όλο. Και φαντάζομαι ότι κάπως έτσι εκπαιδεύονται στην Ελλάδα και οι νέοι οδηγοί, μιας και μιλάμε για μια χώρα όπου ο καθένας οδηγεί σε όποια πλευρά του δρόμου του αρέσει, με όποια ταχύτητα του κάνει κέφι, με οποιοδήποτε όχημα τυχαίνει να βρίσκεται πιο κοντά στην πόρτα του. Βλέπεις τύπους με μπάγκι, άλλους με Peugeots, με τετράτροχα ATV, ανθρώπους χωρίς κράνη ή ακόμη και χωρίς ρούχα πάνω σε γρήγορες μοτοσικλέτες. Πλήρης ελευθερία. Νομοθεσία για οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ; Είμαι βέβαιος ότι υπάρχει αλλά πιθανότατα στην Ελλάδα εφαρμόζεται με την ίδια επιμέλεια που στη Βρετανία τηρείται η διάταξη που επιτρέπει σε εγκύους να ουρούν πάνω σε οδηγούς ταξί. Στην Ελλάδα είναι σαν η κυβέρνηση να είπε κάποια στιγμή: “Ορίστε ένας δρόμος, όλος δικός σας. Εάν πάθετε κάτι, μην έρθετε σε εμάς κλαίγοντας”.Σε όλη αυτή την ελευθεριακή κατάσταση, υπάρχει, φυσικά και μια αρνητική πλευρά. Το 2006 στους βρετανικούς δρόμους σκοτώθηκαν 3.336. Στην Ελλάδα ο αριθμός είναι υπερβολικά μεγάλος για να γίνει πιστευτός, γι’ αυτό δεν τον αναφέρω καν. Σε αυτή τη χώρα φαίνεται ότι έχεις δύο τρόπους να αποδημήσεις εις Κύριον: Θα πας είτε από ατύχημα με αυτοκίνητο ή με μοτοσικλέτα. Το καλό είναι ότι θα γλιτώσεις από τα βάσανα των συνηθισμένων ασθενειών, ενώ πχ δεν θα κινδυνεύσεις ποτέ να δεχτείς επίθεση από τσούχτρες ή σκυλόψαρα εφόσον θα έχεις σκοτωθεί πριν φτάσεις στη θάλασσα. Υπάρχει κάτι ακόμη καλύτερο: η ζωή είναι απείρως πιο γαλήνια όταν δεν χρειάζεται πλέον να ξοδεύεις το μισό σου προσδόκιμο στο άγχος σχετικά με το πόσο ήπιες πριν οδηγήσεις, εάν βλέπεις καλά τις ενδείξεις του ταχύμετρου ή εάν φοράς τη ζώνη ασφαλείας. Το τηλέφωνο χτυπά. Το σηκώνεις. Τόσο απλά.Προφανώς, όταν μιλάμε για ένα ληστή, θεωρούμε αυτονόητα δίκαιο το να βρίσκεται σε μια κατάσταση διαρκούς επιφυλακής και συναγερμού. Κακοποιός είναι, θα πρέπει να φροντίζει να μην αφήνει ίχνη πίσω του για την αστυνομία. Κάποιος όμως που απλώς πηγαίνει μια βόλτα με το αυτοκίνητό του ύστερα από ένα ωραίο γεύμα δεν είναι εγκληματίας. Είναι ένας ωραίος τύπος που έφαγε παρέα με τους φίλους του ένα ηλιόλουστο μεσημέρι. Η ελληνική αστυνομία ενδέχεται να τον σταματήσει σε μπλόκο για να τσεκάρει εάν πήρε το μάτι του τίποτα κλέφτες ή απατεώνες στην περιοχή -τα αποβράσματα που επιμένουν να διαφεύγουν της σύλληψης.Μιλούσα με έναν Έλληνα σχετικά με την πρόσφατη επιβολή της απαγόρευσης καπνίσματος και μου είπε «ναι» με μια φωνή που μου θύμιζε έντονα τον Τοπόλ από το Βιολιστή στη Στέγη, «απαγορεύτηκε στους δημόσιους χώρους αλλά δεν πρόκειται να περάσει. Όλοι θα συνεχίσουν να καπνίζουν». Οι Έλληνες θα συνεχίσουν λοιπόν να καπνίζουν και κανένα μέτρο δεν θα ληφθεί εναντίον τους διότι το να κάνεις ένα τσιγαράκι στο μπαρ σε κάποια ωραία βραδινή έξοδο με την οικογένειά σου, απέχει παρασάγγας από το να χαρακτηριστεί, έστω και μικροκλάσμα εγκλήματος. Επ’ αυτού γνωρίζω καλά ότι υπάρχει άλλο ένα μειονέκτημα που θα πρέπει να αναφέρω: καθώς η αστυνομία ασχολείται μόνο με βιαστές και ανθρώπους που χτυπούν γριούλες στο κεφάλι με τούβλα, οι δικαστικοί λειτουργοί δεν μπορούν να κάθονται όλη την ημέρα στην έδρα τους επιβάλλοντας πρόστιμα σε ανθρώπους που δεν έκαναν τίποτα κακό. Ακριβώς γι’ αυτό κατέρρευσε η ελληνική οικονομία. Εντούτοις, πέρα από τα στατιστικά στοιχεία των θανάτων από τροχαίο, την παραπαίουσα οικονομία, τη ρετσίνα και τα αμπελόφυλλα, υπάρχουν πολλά που θα μπορούσαμε να διδαχτούμε από τον Ελληνάρα.
Και το κλασικό αστείο “Οι Έλληνες είναι τεμπέληδες”
Top Gear Greek Joke
Είναι και γκέι
Jeremy Clarkson VS Greece
https://www.youtube.com/watch?v=b5fKxlfxVoI
ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ, ο κόσμος τρέχει να υπογράψει να ξαναπάρει την εκπομπή του. Μην χάσει η ελίτ το σόου της όταν υπάρχει παγκόσμια πείνα και η Ελλάδα είναι μια από τις πιο δύστυχες αυτή τη στιγμή… Σε τι κόσμο μπαμπά…
nea.allnewz.gr



Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου