Όπως
φαίνεται έχουμε λύσει όλα τα οικονομικά μας προβλήματα καθώς και το
ζήτημα των εκατοντάδων Ελλήνων αστέγων αλλιώς δεν...εξηγείται η πρόθεση της Χριστοδουλοπούλου να νοικιάσει άδεια κτήρια και ξενοίκιαστα σπίτια για να μείνουν μέσα οι λαθραίοι ξένοι που ήδη βρίσκονται εδώ, αλλά και όσοι θα έρθουν στο μέλλον.
Μας λέει ότι τα χρήματα θα βρεθούν από την απορρόφηση ευρωπαϊκών κονδυλίων, μήπως όμως θα ήταν καλύτερα από το να χρησιμοποιήσουμε αυτά τα χρήματα για να γίνουμε η χαβούζα της Ευρώπης να ζητήσουμε να χρησιμοποιηθούν για να καλυφθούν κάποιες από τις πολλές ανάγκες του ελληνικού λαού; Αλλά τι να περιμένει κάποιος από Συριζαίους.
elkosmos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου