Δευτέρα 11 Μαΐου 2015

Τσιρώνης: «Πράσινος φόρος» στα πετρελαιοκίνητα ΙΧ – Ε όχι, ρε! Στα αεροπορικά εισιτήρια!

Όταν βλέπεις την υποκρισία στα χέρια να κρατά θηλιά και να στη σφίγγει στο λαιμό, δεν πνίγεσαι από τη θηλιά, αλλά από το άδικο!

Πολέμιος» της πετρελαιοκίνησης αλλά και γενικότερα των ρυπογόνων οχημάτων δηλώνει σε αποκλειστική συνέντευξη του ο Αναπληρωτής Υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας κ. Γιάννης Τσιρώνης ο οποίος προαναγγέλλει πως έρχονται μέτρα για την καταπολέμησή τους ενώ παράλληλα επιβεβαιώνει πως η Ελλάδα πάσχει από ελεγκτικούς μηχανισμούς με αποτέλεσμα να δρουν κάποιοι ανεξέλεγκτα...


Όσον αφορά στα Τέλη Κυκλοφορίας «δύο ταχυτήτων» που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα ο κ. Τσιρώνης εκτιμά πως ο τρόπος υπολογισμού των Ετήσιων Τελών με βάση τις εκπομπές CO2 είναι δίκαιος, αλλά θεωρεί πως τα πετρελαιοκίνητα οχήματα (αυτοκίνητα, ταξί, φορτηγά και γενικότερα τα μεταφορικά μέσα) είναι τα πιο επικίνδυνα και τα πλέον ρυπογόνα.

Ειδικά για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα ο Αναπληρωτής Υπουργός Παραγωγικής 

Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας εκτιμά πως σιγά-σιγά θα υπάρξουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης τα οποία δρομολογούνται το επόμενο χρονικό διάστημα!

Άλλωστε μόνο τυχαίο δεν είναι το γεγονός, σύμφωνα με τον κ. Τσιρώνη, πως το ένα κράτος-μέλος μετά το άλλο λαμβάνουν μέτρα κατά της πετρελαιοκίνησης καθώς οι εκπομπές μικροσωματιδίων αποτελούν κίνδυνο-θάνατο για την υγεία των πολιτών.

Στην Ελλάδα, και ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες η συγκέντρωση μικροσωματιδίων είναι εξαιρετικά επικίνδυνη για τους πολίτες που ζουν εκεί.

Ο Αναπληρωτής Υπουργός Παραγωγικής Ανασυγκρότησης Περιβάλλοντος και Ενέργειας τόνισε επίσης πως στην Ελλάδα είναι υπερβολική η κατανάλωση πετρελαίου ακόμη συγκριθούμε με την Νορβηγία που οι κλιματολογικές συνθήκες εκεί είναι πολύ χειρότερες από αυτές που έχουμε στην Ελλάδα.

Ειδικότερα ο κ. Τσιρώνης επισήμανε πως «οι χώρες που έχουν μεγάλο κατά κεφαλή ΑΕΠ, δεν είναι αυτές που παράγουν πετρέλαιο, αλλά αυτές που έχουν ισχυρό και αποτελεσματικό δημόσιο με μεγάλα φορολογικά έσοδα.

Αν δεν καταφέρουμε να φορολογήσουμε τον πλούτο, είναι αδύνατον να συντηρήσουμε μία χώρα με κοινωνική δικαιοσύνη.

Όχι μόνο δεν θα γίνουμε Νορβηγία, αλλά θα καταντήσουμε Ισημερινός, με ή χωρίς πετρέλαιο. Με εξαίρεση χώρες όπως το ΚΑΤΑΡ, όλες οι υπόλοιπες δεν στηρίζονται αποκλειστικά στο πετρέλαιο, αλλά αναπτύσσουν και άλλους τομείς.

Η Ελλάδα έχει τεράστια περιθώρια ανάπτυξης στην μεταποίηση αγροτικών προϊόντων, στις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας και στην ποιοτική ανάπτυξη του τουρισμού. Η χώρα μας χωρίς καμία απολύτως δαπάνη μπορεί άμεσα να περιορίσει την κατανάλωση πετρελαίου, που είναι σε παράλογα υψηλά επίπεδα».

Η υποκρισία στο μεγαλείο της!

Όλο αυτό το πακέτο, συν τον φόρο “πολυτελείας” για όσους έχουν ένα αμάξι πάνω από 2000 κυβικά, είναι μέρος της Ατζέντας 21 και την προσπάθεια να καταργηθεί το ΙΧ τελείως. Από πότε ένα καλό οικογενειακό αμάξι ή ένα αξιόπιστο τζιπ για κάποιους που μένουν σε κακοτράχαλα μέρη είναι “πολυτέλεια”;

Αλλά εμείς θα θυμίσουμε στον κο Τσιρώνη κάτι που έχει πει ο ευρωβουλευτής του κόμματός του Οικολόγοι Πράσινοι και είναι μάλιστα δημοσιευμένο στο Βίκι. Που; Στο λήμμα «Αεροψεκασμοί (θεωρία συνωμοσίας)»:
Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων, Νίκος Χρυσόγελος θεωρεί ότι η συγκεκριμένη θεωρία συνωμοσίας βρήκε γόνιμο έδαφος λόγω της εκτεταμένης ρύπανσης της ατμόσφαιρας που παρατηρείται τα τελευταία χρόνια από βιομηχανικές, αστικές και αγροτικές περιοχές (βιομηχανικοί ρύποι, ρύποι οχημάτων, καύση αποβλήτων, κανονικές πτήσεις αεροπλάνων, γεωργικοί αεροψεκασμοί φυτοφαρμάκων, όξινη βροχή κλπ) και η οποία ρύπανση μεταφέρεται σε μεγάλες αποστάσεις μέσω του ανέμου και των μικροσωματιδίων. Έρευνες του πολυτεχνείου Κρήτης δείχνουν ότι ακόμα και στο Αιγαίο υπάρχουν ρύποι που η προέλευσή τους όμως δεν είναι από χημικά που ρίχνουν άγνωστης προέλευσης αεροσκάφη αλλά από τις βιομηχανικές και αστικές περιοχές της Ν. Ευρώπης, της Κεντρικής Ευρώπης και των Βαλκανίων
Δηλαδή, ο κος Χρυσόγελος (μας κάνει και γελάμε) θεωρεί ότι ο κόσμος πιστεύει ότι οι ουρές που βλέπει και θεωρεί ότι τον ψεκάζουν οφείλεται στη ρύπανση από τις βιομηχανίες και την αγροτιά. Οκ… Νόημα πολύ δεν βγαίνει, και διαβάζουμε παρακάτω στο βίκι:
Σύμφωνα με τον Παρμενίων Χαριστού, συνταξιούχου Διευθυντή Επιμελητείας Πτήσεων της Ολυμπιακής Αεροπορίας, οι λευκές γραμμές των αεροπλάνων (contrails) άρχισαν να αυξάνονται τα τελευταία χρόνια για τους παρακάτω λόγους:
  • Λόγω της μεγάλης αύξησης της εναέριας κυκλοφορίας (πενταπλασιάστηκαν από το 1970) 
  • Το 1997 έγιναν μεγάλες αλλαγές στις διαδικασίες εναέριας κυκλοφορίας της Ευρώπης από την Eurocontrol με την μείωση του κάθετου διαχωρισμού στα 1000 πόδια μεταξύ των ιπτάμενων αεροσκαφών (Reduced Vertical Separation Minimum).
Αν, λοιπόν, θεωρήσουμε ότι οι ουρές αυτές οφείλονται στην αύξηση της εναέριας κυκλοφορίας η οποία επιφέρει και επιπτώσεις στο περιβάλλον, γιατί τότε κε Τσιρώνη, δεν βάζετε και πράσινους φόρους στα αεροπορικά ταξίδια; Γιατί υπάρχουν τόσες φτηνές πτήσεις- φτηνότερες κι από ένα εισιτήριο με πούλμαν (πως βγαίνουν οικονομικά;;;)- που πάνε πέρα δώθε, πέρα δώθε και πολλές φορές πετούν και “άσκοπα” χωρίς κανένα προορισμό;

ΟΚ θα πάω με τα νερά σας! Ας υποθέσουμε ότι αυτά…
1521805_560931023987322_1707914722_n 1235424_514111742002584_1989477253_n 10006596_613649588715465_3288863514005750511_n 10313953_10202272344609989_2396834731706701391_n
… δεν είναι chemtrails, αλλά contrails – δηλαδή καυσαέρια αεροπλάνων!

Φορολογείστε τα!!!! Ώστε να μην πετάει η κάθε κουτσή Μαρία ασκόπως γιατί κάποιος ‘άλλος’ επιχορηγεί το ναύλο της!

Γιατί, κε Τσιρώνη, το αυτοκίνητο και όχι το αεροπλάνο; Γιατί, κε Τσιρώνη; Γιατί;;;;

nea.allnewz.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου