Σάββατο 11 Ιουλίου 2015

Ο Καμμένος και ο Τσολάκογλου .....απόλυτη ομοιότητα και φρασεολογία ....Γιατί και οι 2 συνθηκολόγησαν!!!

ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ κοινά σημεία ο Τσολάκογλου πολιτικός και στρατηγός και ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ πολιτικός και υπουργός Αμυνας...Πως τα φέρνει η ζωή όταν λες βαριές κουβέντες για άλλους


Τσολακογλου Α και Τσολακογλου Β
Στα απομνημονεύματα του,[2] ο Τσολάκογλου γράφει :...

«Ευρέθην αντιμέτωπος ιστορικού διλήμματος : Ή ν' αφήσω να συνεχισθή ο αγών και να γίνη ολοκαύτωμα, ή υπείκων εις τας παρακλήσεις όλων των ηγητόρων του στρατού ν' αναλάβω την πρωτοβουλίαν της συνθηκολογήσεως... "Τολμήσας" δεν υπελόγισα ευθύνας... Μέχρι σήμερον δεν μετενόησα δια το τόλμημά μου. Τουναντίον αισθάνομαι υπερηφάνειαν.»
απο το https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%93%CE%B5%CF%8E%CF%81%CE%B3%CE%B9%CE%BF%CF%82_%CE%A4%CF%83%CE%BF%CE%BB%CE%AC%CE%BA%CE%BF%CE%B3%CE%BB%CE%BF%CF%85
τι ειπε ο ΚΑΜΜΕΝΟΣ χθες στην βουλη:
Κυρίες και κύριοι συνάδελφοι,

η συγκεκριμένη συμφωνία αποτελεί συνθηκολόγηση. Και στο Υπουργείο Εθνικής Άμυνας λένε ότι η συνθηκολόγηση, βεβαίως, είναι πολύ ηπιότερη της παραδόσεως. Η συνθηκολόγηση αυτή περιγράφηκε πολύ ωραία σε ένα tweet ενός δημοσιογράφου, του Hugo Dixon, λέγοντας ότι «Η Ελλάδα έχει δύο επιλογές: συνθηκολόγηση ή άβυσσος». Θα εξηγήσω τι σημαίνει «άβυσσος»και αυτό μπαίνει από την άλλη μεριά της ζυγαριάς της συνείδησής μας, που σήμερα θα πρέπει να αποφασίσουμε. 

Θέλω να δηλώσω ξεκάθαρα ότι δεν φοβάμαι το Grexit. Δεν φοβάμαι την οποιαδήποτε απειλή την οποίαν εκστομίζουν. Ένα μόνο φοβάμαι και το διατυπώνω δημόσια: Φοβάμαι τον εθνικό διχασμό και τον εμφύλιο πόλεμο, το να χωριστούν οι Έλληνες την επόμενη το πρωί και να χυθεί αίμα. Τέτοια ευθύνη στην πλάτη μου δεν μπορώ να αναλάβω. Δεν έχω αυτήν την λαϊκή εντολή. Δεν έχω το δικαίωμα να οδηγήσω την πατρίδα μου, όπως δεν έχει κανείς και καμία το δικαίωμα να οδηγήσει την πατρίδα μου στον εμφύλιο σπαραγμό. 
 
 fonaklas.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: