Κυριακή 18 Οκτωβρίου 2015

ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!!!Αποκλειστικό: Κάμερες μέσα στα βαγόνια του Μετρό, του ΗΣΑΠ και του ΤΡΑΜ

Κάμερες, για λόγους ασφαλείας, τοποθετούνται από τις αρχές του 2016 στο εσωτερικό των βαγονιών στις γραμμές 2 και 3 του Μετρό και στη συνέχεια στον Ηλεκτρικό Σιδηρόδρομο (ΗΣΑΠ) και το Τραμ της πρωτεύουσας...
Πριν από λίγες ημέρες η ΣΤΑΣΥ (διαχειρίζεται τα μέσα σταθερής τροχιάς) έλαβε, μετά από αίτημά της, την έγκριση από την Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων  να προχωρήσει, υπό όρους, στην τοποθέτηση  καμερών στο εσωτερικό των βαγονιών του Μετρό,του ΗΣΑΠ και του Τραμ. Στο αίτημά της η ΣΤΑΣΥ Α.Ε ζητούσε την έγκριση της Ανεξάρτητης Αρχής ώστε να προχωρήσει, σε πρώτη φάση, στην εγκατάσταση και λειτουργία καμερών στους 17 νέους συρμούς 3ης γενιάς του Μετρό της Αθήνας οι οποίοι διαθέτουν στα βαγόνια τους εγκατεστημένο σύστημα βιντεοεπιτήρησης,και στη συνέχεια σε όλο το στόλο της (ΜΕΤΡΟ, ΗΣΑΠ και ΤΡΑΜ).
Οι κάμερες θα είναι έγχρωμες και σταθερού οπτικού πεδίου και εστίασης και θα τοποθετηθούν,σε 4 σημεία της οροφής στο εσωτερικό του κάθε βαγονιού  με τέτοιο τρόπο ώστε ανά ζεύγη να καλύπτουν όλο το εσωτερικό του, υπό σταθερή γωνία θέασης 120 μοιρών, ενώ ταυτόχρονα θα εγκαταστήσει ανάλογες κάμερες και εξωτερικά σε κάθε βαγόνι, ώστε να μπορεί να γίνεται η επίβλεψη των θυρών των εξωτερικών πλευρών των συρμών.
Οπως ανέφερε στο αίτημά της  η διαχειρίστρια εταιρεία του ΜΕΤΡΟ για κάθε συρμό, που αποτελείται από 6 βαγόνια ,το σύστημα βιντεοεπιτήρησης θα συνίσταται από 24 εσωτερικές και 12 εξωτερικές πλευρικές κάμερες καταγραφής και η διαχείρισή τους θα γίνεται από τον οδηγό του συρμού και από κλειστό κύκλωμα τηλεόρασης. Ηδη από το 2009 λειτουργούν 670 κάμερες οι οποίες  είναι εγκατεστημένες μόνον στους χώρους των σταθμών του ΜΕΤΡΟ (είσοδοι,αποβάθρες,διάδρομοι,χώροι διακίνησης επιβατών και έκδοσης εισιτηρίων,αμαξοστάσια).
Οι λόγοι για την τοποθέτηση καμερών που επικαλέστηκε  η ΣΤΑΣΥ Α.Ε είναι -μεταξύ άλλων- οι απειλές και οι κίνδυνοι που καλείται να αντιμετωπίσει λόγω της  μαζικής μεταφοράς επιβατών (900.000 άνθρωποι την ημέρα μετακινούνται με το Μετρό στην Αθήνα). Στους κινδύνους συγκαταλέγονται, το ενδεχόμενο τρομοκρατικών ενεργειών, το οργανωμένο έγκλημα, η οπαδική αθλητική βία,οι δολιοφθορές, οι ζημιές από τρίτους σε βαγόνια των συρμών μέχρι και το ενδεχόμενο εκτροχιασμών η σύγκρουσης συρμών, πυρκαγιών αλλά και σεισμών.Μάλιστα αιτιολογώντας το αίτημα της προς την Αρχή προστασίας προσωπικών δεδομένων η ΣΤΑΣΥ Α.Ε αναφέρεται σε περιστατικά τρομοκρατικών  επιθέσεων που έγιναν στον υπόγειο σιδηρόδρομο του Παρισιού το 1996,στο Μετρό της Μαδρίτης το 2004 όπου 191 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους και 1.800 τραυματίστηκαν και στις βομβιστικές επιθέσεις το 2005 στο Μετρό του Λονδίνου.
 newpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου