-Ο Υπουργός Επικρατείας (αντί του υφ.
ναυτιλίας τότε) υπέγραψε τις συμβάσεις με τα μεγάλα ναυτιλιακά
συμφέροντα, εις βάρος των λαθρομεταναστών
-Θησαυρίζουν οι μεγαλοκαρχαρίες από τους λαθρομετανάστες. Πόσο τιμάται σε ευρώ, ο ανθρωπισμός του Φλαμπουράρη;
-Κάθε λαθρομετανάστης σε Ελληνικό έδαφος - Κάθε νεκρός στο Αιγαίο, προσφέρουν πλουτισμό στους «συνεταίρους» του Φλαμπουράρη
Ένα νέο σκάνδαλο με πρωταγωνιστή και πάλι τον μέντορα του πρωθυπουργού, την Α.Ε. (αυτού εξοχότητα) υπουργό επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, έχει περάσει στα ψιλά.
Συνηθισμένο το φαινόμενο μέσα στο 15αύγουστο να υπογράφονται τα μεγαλύτερα σκάνδαλα...
Από τις αρχές του καλοκαιριού άρχισαν να συσσωρεύονται στα ακριτικά μας νησιά χιλιάδες λαθρομετανάστες, πρόσφυγες στη πλειοψηφία τους.
Στις αρχές Αυγούστου, η κατάσταση στη Μυτιλήνη άρχισε να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο.
Ως φυσικό επακόλουθο, προέκυψε η αναγκαιότητα απεγκλωβισμού των μεταναστών κυρίως από τη Μυτιλήνη και τη Κω.
Αναζητήθηκε λοιπόν πλοίο από τη κυβέρνηση ώστε να αποχωρούν σταδιακά και συντεταγμένα υπό έλεγχο οι μετανάστες προς το Πειραιά
Το έργο αυτό ανέλαβε ο τότε αλλά και νυν, υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης. Μέγα ερωτηματικό βέβαια προκύπτει, ως προς το γιατί ο Υπουργός Επικρατείας και όχι ο Υπουργός Ναυτιλίας!
Ερωτηματικό που από μόνο του απαντάται σύμφωνα με τα κάτωθι.
Έτσι λοιπόν μεσούσης της θερινής περιόδου, το περασμένο Αύγουστο, μπήκε στο παιγνίδι η ΑΝΕΚ συμφερόντων Βαρδινογιάννη, με το επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, ο κος Φλαμπουράρης υπέγραψε σύμβαση με την ΑΝΕΚ ύψους 140.000 ευρώ ημερησίως, ώστε να καλυφθούν τα έξοδα του πλοίου αλλά και το κέρδος της εταιρίας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές μας, τα ημερήσια έξοδα του Ελ. Βενιζέλος ανέρχονται σε 80.000 ευρώ και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται, η μισθοδοσία πληρώματος, καύσιμα, ΝΑΤ, ασφάλειες, κλπ.
Άρα και πάντα σύμφωνα με τα απλά «μαθηματικά», το ημερήσιο κέρδος της ΑΝΕΚ και σύμφωνα με αυτά που απλόχερα πρόσφερε ο Αλέκος Φλαμπουράρης ανέρχεται σε 60.000 ευρώ ημερησίως!!
Και αυτά υπογράφθηκαν από το διαπρεπή μας Υπουργό ... καταμεσής τ΄Αυγούστου!
Και ενώ ο πόλεμος μαίνεται εδώ και τόσα χρόνια στη Συρία, αναρωτιέται κανείς πως ξαφνικά μαζεύτηκαν όλοι αυτοί οι πρόσφυγες και διάλεξαν τη Μυτιλήνη και τη Κω; Ποιος τους οδηγεί εκεί;
Κάθε όμως μετανάστης που περνούσε και εξακολουθεί να περνά, ανενόχλητος πλέον τα νερά του Αιγαίου προς τα νησιά μας, σημαίνει ένα συγκεκριμένο νούμερο σε ευρώ για τις τσέπες των μεγαλοκαρχαριών.
Λίγο μετά την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου Ελ Βενιζέλος, ως δια μαγείας άρχισαν να περνούν περισσότεροι μετανάστες στα νησιά μας και έτσι παρουσιάστηκε η ανάγκη για ενίσχυση και με άλλα πλοία.
Στο «παιγνίδι» μπήκαν τα:
Και οι 3 συμβάσεις όμως έχουν κάτι κοινό. Ανατέθηκαν εκτός διαγωνισμού!
Αφού μάλιστα τα χρήματα των ημερησίων εξόδων απορρέουν από συνχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού ταμείου, θα έπρεπε να είχε προκληθεί διεθνής διαγωνισμός, αν μη τι άλλο Ευρωπαϊκος διαγωνισμός.
Κι όμως το μέγεθος της ανθρωπιάς και η μεγάλη «στεναχώρια» του υπουργού κου Αλ. Φλαμπουράρη τον οδήγησαν σε συνοπτικές ταχύτατες διαδικασίες. Που χρόνος τώρα... για διαγωνισμούς!!
Το κυρίως μενού της διαπλοκήςΘα νόμιζε κανείς αυτά θα αρκούσαν για το τίτλο μας ΣΟΚ.
Κι όμως ... είναι μόνο η αρχή. Το σκάνδαλο είναι αλλού.
Έκαστος λαθρομετανάστης, πρόσφυγας πληρώνει εισιτήριο 60 ευρώ για τη μετάβασή του στο Πειραιά.
Ναι καλά διαβάσατε, 60 ευρώ!
Το φοβερό στην υπόθεση είναι ότι σύμφωνα με τη Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης το εισιτήριο για κάθε Έλληνα με τα κανονικά πλοία της γραμμής κοστίζει μόλις 40 ευρώ. Άρα 20 ευρώ "καπέλο" στους θαλασσοδαρμένους, ταλαιπωρημένους και υποτιθέμενα φτωχούς μετανάστες.
Τα στοιχεία αυτά μας επιβεβαίωσε και ο τοπικός κεντρικός ταξιδιωτικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στην Μυτιλήνη o κ. Αντώνης Πίκουλας.
Και όλα αυτά για μετάβαση με πλοίο όπου το Ελληνικό κράτος και η Ε.Ε. έχουν καλύψει τα έξοδα συν το κέρδος!!!
Τάδε έφη ο ανθρωπισμός και οι ευαισθησίες του πονετικού μας υπουργού κου Αλέκου Φλαμπουράρη.
Κι αν δεν προλάβατε να υπολογίσετε τα ευρώ για τα οποία κάνουμε λόγο θα σας βοηθήσουμε εμείς.
Ελ Βενιζέλος. Πρωτόκολλο: 2.500 επιβάτες (Μέγιστος αριθμός επιβαινόντων).
Ημερήσιος Τζίρος:
140.000 ευρώ η σύμβαση Φλαμπουράρη
150.000 ευρώ = το 60ευρα έκαστου επιβάτη Χ 2.500 άτομα
- 80.000 ευρώ = ημερήσια έξοδα__________________________
ήτοι 210.000 ευρώ καθαρό κέρδος.
Το νούμερο αυτό πολλαπλασιάζουμε επί 2 πλοία (Ελ. Βενιζέλος και Blue Star Patmos ανήκουν στην κοινοπραξία ΑΝΕΚ- ATTIKA/Blue Star) = 420.000 ευρώ ως ημερήσιο κέρδος.
420.000 ευρώ το ημερήσιο κέρδος της εταιρικής ναυτιλιακής κοινοπραξίας από την περίεργη αυτή "έκφανση ανθρωπιάς" της κυβέρνησης με το ... «μεγάλο κεφάλαιο» .!!!
Αν τώρα κάνουμε την απλή διαίρεση:
Τα 2 πλοία = πρωτόκολλο 5.000 επιβάτες
Διαιρούμε τα 420.000 του καθαρού κέρδους της "Κοινοπραξίας" δια τους 5.000 επιβάτες και καταλήγουμε στο αριθμητικό συμπέρασμα, ότι η κάθε ανθρώπινη ζωή που υφίσταται τα μέγιστα της ανθρώπινης ταλαιπωρίας στα ακριτικά νησιά μας, αποφέρει 84 ευρώ κέρδος στους ημεδαπούς "καρχαρίες" μας!!
84 ευρώ λοιπόν κοστολογείται η ανθρώπινη ζωή σήμερα για το κο Φλαμπουράρη και τη παρέα του.
Διόλου άσχημα για σύμβαση που υπογράφτηκε μες΄τον 15αύγουστο και καταμεσής στης Ελληνικής κρίσης, δεν συμφωνείτε;;;
Τοσούτον μάλλον, αν συνυπολογίσει κανείς, ότι τέτοια περίοδο με χαμηλότατους τζίρους και άδεια πλοία στην ναυτιλία, το μεταναστευτικό πρόβλημα και τα γεμάτα βαπόρια αποτελούν «βούτυρο στο ψωμί» ορισμένων.
Πόσο μάλλον δε, αν σκεφτεί κανείς ότι με τα δεκάδες εκατομμύρια καθαρού κέρδος το μήνα, οι μίζες για τους «εμπνευστές» αυτών των «θερινών» συμβάσεων, ανέρχονται σε ... τρελά λεφτά!!
Έτσι δεν είναι κε Φλαμπουράρη;
Τα ανωτέρω στοιχεία, μας επιβεβαίωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου και ο υπηρεσιακός υπουργός Ναυτιλίας επί κυβερνήσεως της Πρωθυπουργού Κατερίνας Θάνου, ο κ. Χρήστος Ζώης.
Στην επικοινωνία που είχαμε μάλιστα με τον υπηρεσιακό υπουργό ναυτιλίας, ο κος Ζώης δεν κατάφερε να μας απαντήσει γιατί δεν ανέλαβε αυτές τις συμβάσεις το Υπουργείο Ναυτιλίας του τότε υπουργού ναυτιλίας κου Θοδωρή Δρίτσα και το ανέλαβε το εκ της λογικής αναρμόδιο υπουργείο επικρατείας του Αλέκου Φλαμπουράρη.
Επίσης, όλα τα ανωτέρω είδαν το φώς της δημοσιότητας στα μέσα Σεπτεμβρίου στη τηλεοπτική εκπομπή «Πολιτική Αρτηρία» στο ΑΡΤ, όταν ο υπογράφων τα ανέφερε παρουσία 4 κοινοβουλευτικών μελών στο πάνελ. Ουδείς όμως κούνησε το δαχτυλάκι του!
Επικουρικά αναφέρουμε, ότι στο ερώτημα για το τι συμβαίνει με τους λαθρομετανάστες που δεν έχουν να καταβάλλουν το αντίτιμο των 60 ευρώ στους αρχιλήσταρχους της ναυτιλίας, το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης μας απάντησε ότι όλοι οι μετανάστες έχουν πολλά χρήματα μαζί τους και τα 60 ευρώ είναι για αυτούς... «ψιλά»!!
Έτσι λοιπόν προκύπτει το αδιαμφισβήτητο πλέον δεδομένο ότι η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα αποτελεί μια λίαν κερδοφόρα δραστηριότητα πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Τόσο λοιπόν κοστίζει ο ανθρώπινος πόνος.
Τόσο λοιπόν αποτιμάται για μερικούς «ευσυνείδητους & εύσπλαχνους» υπουργούς η απώλεια ανθρώπινων ψυχών στο Αιγαίο.
Και αυτό το τελευταίο το λέμε, διότι ουδείς μέχρι σήμερα, μας έχει δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μας:
http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=5404
-Θησαυρίζουν οι μεγαλοκαρχαρίες από τους λαθρομετανάστες. Πόσο τιμάται σε ευρώ, ο ανθρωπισμός του Φλαμπουράρη;
-Κάθε λαθρομετανάστης σε Ελληνικό έδαφος - Κάθε νεκρός στο Αιγαίο, προσφέρουν πλουτισμό στους «συνεταίρους» του Φλαμπουράρη
Ένα νέο σκάνδαλο με πρωταγωνιστή και πάλι τον μέντορα του πρωθυπουργού, την Α.Ε. (αυτού εξοχότητα) υπουργό επικρατείας Αλέκο Φλαμπουράρη, έχει περάσει στα ψιλά.
Συνηθισμένο το φαινόμενο μέσα στο 15αύγουστο να υπογράφονται τα μεγαλύτερα σκάνδαλα...
Από τις αρχές του καλοκαιριού άρχισαν να συσσωρεύονται στα ακριτικά μας νησιά χιλιάδες λαθρομετανάστες, πρόσφυγες στη πλειοψηφία τους.
Στις αρχές Αυγούστου, η κατάσταση στη Μυτιλήνη άρχισε να ξεφεύγει από κάθε έλεγχο.
Ως φυσικό επακόλουθο, προέκυψε η αναγκαιότητα απεγκλωβισμού των μεταναστών κυρίως από τη Μυτιλήνη και τη Κω.
Αναζητήθηκε λοιπόν πλοίο από τη κυβέρνηση ώστε να αποχωρούν σταδιακά και συντεταγμένα υπό έλεγχο οι μετανάστες προς το Πειραιά
Το έργο αυτό ανέλαβε ο τότε αλλά και νυν, υπουργός Επικρατείας Αλέκος Φλαμπουράρης. Μέγα ερωτηματικό βέβαια προκύπτει, ως προς το γιατί ο Υπουργός Επικρατείας και όχι ο Υπουργός Ναυτιλίας!
Ερωτηματικό που από μόνο του απαντάται σύμφωνα με τα κάτωθι.
Έτσι λοιπόν μεσούσης της θερινής περιόδου, το περασμένο Αύγουστο, μπήκε στο παιγνίδι η ΑΝΕΚ συμφερόντων Βαρδινογιάννη, με το επιβατηγό/οχηματαγωγό πλοίο Ελευθέριος Βενιζέλος.
Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, ο κος Φλαμπουράρης υπέγραψε σύμβαση με την ΑΝΕΚ ύψους 140.000 ευρώ ημερησίως, ώστε να καλυφθούν τα έξοδα του πλοίου αλλά και το κέρδος της εταιρίας.
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές μας, τα ημερήσια έξοδα του Ελ. Βενιζέλος ανέρχονται σε 80.000 ευρώ και σε αυτά συμπεριλαμβάνονται, η μισθοδοσία πληρώματος, καύσιμα, ΝΑΤ, ασφάλειες, κλπ.
Άρα και πάντα σύμφωνα με τα απλά «μαθηματικά», το ημερήσιο κέρδος της ΑΝΕΚ και σύμφωνα με αυτά που απλόχερα πρόσφερε ο Αλέκος Φλαμπουράρης ανέρχεται σε 60.000 ευρώ ημερησίως!!
Και αυτά υπογράφθηκαν από το διαπρεπή μας Υπουργό ... καταμεσής τ΄Αυγούστου!
Και ενώ ο πόλεμος μαίνεται εδώ και τόσα χρόνια στη Συρία, αναρωτιέται κανείς πως ξαφνικά μαζεύτηκαν όλοι αυτοί οι πρόσφυγες και διάλεξαν τη Μυτιλήνη και τη Κω; Ποιος τους οδηγεί εκεί;
Κάθε όμως μετανάστης που περνούσε και εξακολουθεί να περνά, ανενόχλητος πλέον τα νερά του Αιγαίου προς τα νησιά μας, σημαίνει ένα συγκεκριμένο νούμερο σε ευρώ για τις τσέπες των μεγαλοκαρχαριών.
Λίγο μετά την έναρξη των δρομολογίων του πλοίου Ελ Βενιζέλος, ως δια μαγείας άρχισαν να περνούν περισσότεροι μετανάστες στα νησιά μας και έτσι παρουσιάστηκε η ανάγκη για ενίσχυση και με άλλα πλοία.
Στο «παιγνίδι» μπήκαν τα:
- Blue Star Patmos Κοινοπραξία με την ΑΝΕΚ
- Terra Jet, Ιδιοκτησίας Τάκη Ηλιόπουλου
Και οι 3 συμβάσεις όμως έχουν κάτι κοινό. Ανατέθηκαν εκτός διαγωνισμού!
Αφού μάλιστα τα χρήματα των ημερησίων εξόδων απορρέουν από συνχρηματοδότηση της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του Ελληνικού ταμείου, θα έπρεπε να είχε προκληθεί διεθνής διαγωνισμός, αν μη τι άλλο Ευρωπαϊκος διαγωνισμός.
Κι όμως το μέγεθος της ανθρωπιάς και η μεγάλη «στεναχώρια» του υπουργού κου Αλ. Φλαμπουράρη τον οδήγησαν σε συνοπτικές ταχύτατες διαδικασίες. Που χρόνος τώρα... για διαγωνισμούς!!
Το κυρίως μενού της διαπλοκήςΘα νόμιζε κανείς αυτά θα αρκούσαν για το τίτλο μας ΣΟΚ.
Κι όμως ... είναι μόνο η αρχή. Το σκάνδαλο είναι αλλού.
Έκαστος λαθρομετανάστης, πρόσφυγας πληρώνει εισιτήριο 60 ευρώ για τη μετάβασή του στο Πειραιά.
Ναι καλά διαβάσατε, 60 ευρώ!
Το φοβερό στην υπόθεση είναι ότι σύμφωνα με τη Λιμενική Αρχή Μυτιλήνης το εισιτήριο για κάθε Έλληνα με τα κανονικά πλοία της γραμμής κοστίζει μόλις 40 ευρώ. Άρα 20 ευρώ "καπέλο" στους θαλασσοδαρμένους, ταλαιπωρημένους και υποτιθέμενα φτωχούς μετανάστες.
Τα στοιχεία αυτά μας επιβεβαίωσε και ο τοπικός κεντρικός ταξιδιωτικός πράκτορας της ΑΝΕΚ στην Μυτιλήνη o κ. Αντώνης Πίκουλας.
Και όλα αυτά για μετάβαση με πλοίο όπου το Ελληνικό κράτος και η Ε.Ε. έχουν καλύψει τα έξοδα συν το κέρδος!!!
Τάδε έφη ο ανθρωπισμός και οι ευαισθησίες του πονετικού μας υπουργού κου Αλέκου Φλαμπουράρη.
Κι αν δεν προλάβατε να υπολογίσετε τα ευρώ για τα οποία κάνουμε λόγο θα σας βοηθήσουμε εμείς.
Ελ Βενιζέλος. Πρωτόκολλο: 2.500 επιβάτες (Μέγιστος αριθμός επιβαινόντων).
Ημερήσιος Τζίρος:
140.000 ευρώ η σύμβαση Φλαμπουράρη
150.000 ευρώ = το 60ευρα έκαστου επιβάτη Χ 2.500 άτομα
- 80.000 ευρώ = ημερήσια έξοδα__________________________
ήτοι 210.000 ευρώ καθαρό κέρδος.
Το νούμερο αυτό πολλαπλασιάζουμε επί 2 πλοία (Ελ. Βενιζέλος και Blue Star Patmos ανήκουν στην κοινοπραξία ΑΝΕΚ- ATTIKA/Blue Star) = 420.000 ευρώ ως ημερήσιο κέρδος.
420.000 ευρώ το ημερήσιο κέρδος της εταιρικής ναυτιλιακής κοινοπραξίας από την περίεργη αυτή "έκφανση ανθρωπιάς" της κυβέρνησης με το ... «μεγάλο κεφάλαιο» .!!!
Αν τώρα κάνουμε την απλή διαίρεση:
Τα 2 πλοία = πρωτόκολλο 5.000 επιβάτες
Διαιρούμε τα 420.000 του καθαρού κέρδους της "Κοινοπραξίας" δια τους 5.000 επιβάτες και καταλήγουμε στο αριθμητικό συμπέρασμα, ότι η κάθε ανθρώπινη ζωή που υφίσταται τα μέγιστα της ανθρώπινης ταλαιπωρίας στα ακριτικά νησιά μας, αποφέρει 84 ευρώ κέρδος στους ημεδαπούς "καρχαρίες" μας!!
84 ευρώ λοιπόν κοστολογείται η ανθρώπινη ζωή σήμερα για το κο Φλαμπουράρη και τη παρέα του.
Διόλου άσχημα για σύμβαση που υπογράφτηκε μες΄τον 15αύγουστο και καταμεσής στης Ελληνικής κρίσης, δεν συμφωνείτε;;;
Τοσούτον μάλλον, αν συνυπολογίσει κανείς, ότι τέτοια περίοδο με χαμηλότατους τζίρους και άδεια πλοία στην ναυτιλία, το μεταναστευτικό πρόβλημα και τα γεμάτα βαπόρια αποτελούν «βούτυρο στο ψωμί» ορισμένων.
Πόσο μάλλον δε, αν σκεφτεί κανείς ότι με τα δεκάδες εκατομμύρια καθαρού κέρδος το μήνα, οι μίζες για τους «εμπνευστές» αυτών των «θερινών» συμβάσεων, ανέρχονται σε ... τρελά λεφτά!!
Έτσι δεν είναι κε Φλαμπουράρη;
Τα ανωτέρω στοιχεία, μας επιβεβαίωσε στις αρχές Σεπτεμβρίου και ο υπηρεσιακός υπουργός Ναυτιλίας επί κυβερνήσεως της Πρωθυπουργού Κατερίνας Θάνου, ο κ. Χρήστος Ζώης.
Στην επικοινωνία που είχαμε μάλιστα με τον υπηρεσιακό υπουργό ναυτιλίας, ο κος Ζώης δεν κατάφερε να μας απαντήσει γιατί δεν ανέλαβε αυτές τις συμβάσεις το Υπουργείο Ναυτιλίας του τότε υπουργού ναυτιλίας κου Θοδωρή Δρίτσα και το ανέλαβε το εκ της λογικής αναρμόδιο υπουργείο επικρατείας του Αλέκου Φλαμπουράρη.
Επίσης, όλα τα ανωτέρω είδαν το φώς της δημοσιότητας στα μέσα Σεπτεμβρίου στη τηλεοπτική εκπομπή «Πολιτική Αρτηρία» στο ΑΡΤ, όταν ο υπογράφων τα ανέφερε παρουσία 4 κοινοβουλευτικών μελών στο πάνελ. Ουδείς όμως κούνησε το δαχτυλάκι του!
Επικουρικά αναφέρουμε, ότι στο ερώτημα για το τι συμβαίνει με τους λαθρομετανάστες που δεν έχουν να καταβάλλουν το αντίτιμο των 60 ευρώ στους αρχιλήσταρχους της ναυτιλίας, το Λιμεναρχείο Μυτιλήνης μας απάντησε ότι όλοι οι μετανάστες έχουν πολλά χρήματα μαζί τους και τα 60 ευρώ είναι για αυτούς... «ψιλά»!!
Έτσι λοιπόν προκύπτει το αδιαμφισβήτητο πλέον δεδομένο ότι η λαθρομετανάστευση στην Ελλάδα αποτελεί μια λίαν κερδοφόρα δραστηριότητα πολλών εκατομμυρίων ευρώ.
Τόσο λοιπόν κοστίζει ο ανθρώπινος πόνος.
Τόσο λοιπόν αποτιμάται για μερικούς «ευσυνείδητους & εύσπλαχνους» υπουργούς η απώλεια ανθρώπινων ψυχών στο Αιγαίο.
Και αυτό το τελευταίο το λέμε, διότι ουδείς μέχρι σήμερα, μας έχει δώσει απαντήσεις στα ερωτήματά μας:
- Γιατί δεν υπογράφει η Ε.Ε. με τη Τουρκία μια διακρατική συμφωνία ώστε να μεταφέρονται με διαφανείς και συντεταγμένες διαδικασίες οι πρόσφυγες, από τα παράλια της Τουρκίας στις χώρες επιλογής των, μέσω Ελλάδας και με ασφαλεί μέσα μεταφοράς;
- Γιατί πρέπει να χάνονται αθώες ψυχές στο αιματοβαμμένο Αιγαίο, όταν υπάρχει τρόπος για να σωθούν και μάλιστα απλός; Με αποφάσεις που βγαίνουν μέσα από υπαρξιακή διαδικασία.
- Γιατί δεν συλλαμβάνονται πλέον οι μεταφορείς - κατά το παλαιότερο όρο δουλέμποροι; Μήπως γιατί πρέπει να ξαναγυρίσουν στα απέναντι παράλια να μεταφέρουν κι άλλους;
http://www.agorapress.gr/el/news.php?n=5404
dexiextrem.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου