Για τα εγχώρια μέσα αποβλάκωσης είναι ένας «ακροδεξιός». Αφού
ο Σουλτς του έβαλε πρόστιμο για «ρατσιστικά σχόλια» τι άλλο να είναι; Εξάλλου ο τύπος αυτός δεν
αγαπάει καθόλου την «δημοκρατία»...
Ο Πολωνός πολιτικός Janusz Korwin-Mikke (Γιάνους Κόρβιν–Μίκε) ηγέτης του κόμματος «Συνασπισμός για
την Ανανέωση της Δημοκρατίας - Ελευθερία και Ελπίδα (τα αρχικά στα πολωνικά
σχηματίζουν το επώνυμό του! KORWiN), είναι ένα δημοφιλές δημόσιο πρόσωπο στα
μέσα μαζικής ενημέρωσης και στο διαδίκτυο, κυρίως λόγω του συχνά ασυνήθιστου ή
εκκεντρικού τρόπου που παρουσιάζει τις πολιτικές θέσεις του. Για παράδειγμα,
διαμαρτυρήθηκε ενάντια στην υψηλή φορολογία στην Πολωνία με το να φάει (!) την φορολογική
του δήλωση μαζί με τον Πολωνό μουσικό Krzysztof Skiba μπροστά στην πολωνική Δ.Ο.Υ. ! Αν
και είναι θαυμαστής της Μάργκαρετ Θάτσερ, στην κηδεία της οποίας παρευρέθηκε, θεωρεί
ότι οι γυναίκες δεν δείχνουν ενδιαφέρον για την πολιτική, παρά το μόνο που τις νοιάζει
είναι ένα κράτος που θα δίνει επιδόματα. Δεν αρνείται όμως στις γυναίκες (τις οποίες θεωρεί γενικά λιγότερο ευφυείς από
τους άνδρες) το δικαίωμα ψήφου...
Άλλες «προκλητικές» δηλώσεις του είναι ο ισχυρισμός ότι δεν
υπάρχει καμία γραπτή απόδειξη ο Αδόλφος Χίτλερ είχε επίγνωση του Ολοκαυτώματος..
Πρότεινε επίσης, το κτίριο Berlaymont
της Ευρωπαϊκής Επιτροπής να χρησιμοποιηθεί καλύτερα ως ένα πορνείο! Σε ό, τι
αφορά την πολιτική των επιδομάτων, έχει δηλώσει ότι: «Αν κάποιος δίνει χρήματα σε έναν άνεργο
θα πρέπει να κόψει το χέρι του γιατί καταστρέφει το ηθικό του λαού».
Τον περασμένο Ιούλιο του επιβλήθηκε πρόστιμο 3.040 ευρώ για «ρατσιστικά»
σχόλια που έκανε κατά τη διάρκεια συζήτησης στην ολομέλεια του ευρωκοινοβουλίου.
Ο Korwin-Mikke, μιλώντας στο
ευρωκοινοβούλιο για την ανεργία των νέων, χαρακτήρισε τους ευρωπαίους νεολαίους
που είναι άνεργοι ως «νέγρους της Ευρώπης». Το σχόλιο του είχε προκαλέσει «οργισμένες
αντιδράσεις» διότι πρόσβαλε την «ανεκτικότητα» και την «διαφορετικότητα». Ο Μάρτιν
Σουλτς ζήτησε από τον Korwin-Mikke να
«ανασκευάσει» τη δήλωσή του ή να ζητήσει συγγνώμη, κάτι που εκείνος δεν έπραξε.
Σύμφωνα με τον Korwin-Mikke η λέξη «νέγροι» δεν χρησιμοποιήθηκε
στην ομιλία «προσβλητικά», αλλά μάλλον ως αναφορά στο τραγούδι του Τζον Λένον
και της Γιόκο Όνο «Η γυναίκα είναι ένας νέγρος του κόσμου» ('Woman is a negro of the world')!
Στις προεδρικές εκλογές του 1995, έλαβε το 2,4% των ψήφων. Στη
εκλογές για την Γερουσία στο Βρότσλαβ τον Απρίλιο του 2004 πήρε το 18% των
ψήφων, αλλά δεν κέρδισε την έδρα. Στις προεδρικές εκλογές του 2005 έλαβε 1,4%
των ψήφων. Στις προεδρικές εκλογές του 2015 έλαβε το 3,3% των ψήφων.
Το 2008, το blog του ήταν το πιο δημοφιλές πολιτικό blog
στην Πολωνία.
Πολιτικά, ο Korwin-Mikke είναι
‘συντηρητικός’ και ‘libertarian’,
στα ελληνικά «ελευθεριακός». Αναφέρεται συχνά στους Φρεντερίκ Μπαστιά, Alexis
de Tocqueville, Φρίντριχ Χάγιεκ, Μίλτον Φρήντμαν και Μάργκαρετ Θάτσερ. Είναι επίσης,
υποστηρικτής του Πούτιν. Ο Korwin-Mikke είναι φιλο-μοναρχικός και πιστεύει ότι
η δημοκρατία είναι η «πιο χαζή μορφή διακυβέρνησης που υπήρξε ποτέ», όπου «δύο
αλήτες που ξημεροβραδιάζονται στην μπυραρία έχουν παραπάνω λόγο από έναν καθηγητή
πανεπιστημίου». Ισχυρίζεται ότι κάτι τέτοιο «οδηγεί στην ηλιθιότητα και την
διαφθορά» και ότι «έτσι τέλειωσε η αθηναϊκή δημοκρατία».
Ο Janusz Korwin-Mikke γεννήθηκε στην
κατεχόμενη Βαρσοβία, τον Οκτώβριο του 1942. Μετά το θάνατο της μητέρας του κατά
τη διάρκεια της εξέγερσης της Βαρσοβίας το 1944, τέθηκε υπό τη φροντίδα της
γιαγιάς του και αργότερα της θετής μητέρα του. Σπούδασε Μαθηματικά και Φιλοσοφία
στο Πανεπιστήμιο της Βαρσοβίας. Άρχισε ήδη από τα τέλη της δεκαετίας του '60, να
διαμαρτύρεται για το κομμουνιστικό καθεστώς και για αυτό φυλακίστηκε και παρά
τους διωγμούς στο πανεπιστήμιο, κατάφερε να αποφοιτήσει. Τα επιστημονικά του
ενδιαφέροντα επεκτείνονται και πέρα από τα μαθηματικά, στην κοινωνιολογία και
την ψυχολογία. Ο ακαδημαϊκός τομέας εξειδίκευσής του ήταν στους τομείς της
κοινωνικής κυβερνητικής και της θεωρίας λήψης αποφάσεων. Για ένα διάστημα
εργάστηκε ως επιστήμονας, αλλά στα τέλη της δεκαετίας του '70 ίδρυσε τον υπόγειο
εκδοτικό οίκο «Το τυπογραφείο των συντηρητικών και των φιλελεύθερων», όπου άρχισε
να μεταφράζει, να τυπώνει και να διανέμει κείμενα για την ελεύθερη αγορά.
Από το 1962 έως το 1982 διετέλεσε επίσημο μέλος ενός
κόμματος στην κομμουνιστική Πολωνία γνωστού ως «Stronnictwo Demokratyczne», δηλ. «Δημοκρατικό
Κόμμα». Στην κομμουνιστική Πολωνία υπήρχαν κάποια «νόμιμα» κόμματα που
λειτουργούσαν ως ελεγχόμενη αντιπολίτευση. Ο Korwin-Mikke
δεν ήταν τότε μέλος της ‘Αλληλεγγύης’, καθώς τους θεωρούσε ένα μάτσο κομουνιστές
και σοσιαλιστές που ήθελαν να ανταλλάξουν τον αυταρχικό σοσιαλισμό με τον δημοκρατικό
σοσιαλισμό.
Στο τέλος της δεκαετίας του 80, όταν τερματίστηκε η εξουσία των
κομμουνιστών, ο Korwin-Mikke σχημάτισε την πολιτική
πλατφόρμα του, το μόνο κόμμα της ελεύθερης αγοράς στην Πολωνία και ένα από τα
πρώτα στην μετα-κομμουνιστική Πολωνία - την «Ένωση για Πραγματική Πολιτική»,
ένα κόμμα που συνδυάζει την φιλοσοφία της ελευθεριακής ελεύθερης αγοράς για την
οικονομία και συντηρητικές απόψεις για την κοινωνία, με ένα ρεπουμπλικανικό (κατά
τα αμερικάνικα πρότυπα) πνεύμα, (αν και ο Korwin είναι φιλο-μοναρχικός) και σεβασμό στο κράτος δικαίου. Ο Korwin-Mikke, θεωρεί τον εαυτό του ως τον μόνο
πραγματικό δεξιό στην Πολωνία. Είναι επίσης ένας κοινωνικός δαρβινιστής.
Πιστεύει στην εξελικτική διαδικασία της επιλογής και την απόρριψη των
ασθενέστερων ατόμων καθώς και κοινωνιών και πολιτειών. Πιστεύει ότι η μοναρχία
είναι το καλύτερο πολιτικό σύστημα που, σύμφωνα με τον ίδιο, κυβέρνησε το 99%
της ανθρώπινης ιστορίας και πάντα επέστρεφε - πάντα, μετά την πτώση νεκρών εκφυλισμένων
περιόδων διακυβέρνησης του δημοκρατικού όχλου. Αυτό έρχεται σε αντίθεση με διάσημους
παλαιολιμπερτάριανς φιλοσόφους, όπως ο Hans Hermann Hoppe, ο οποίος έγραψε στο βιβλίο
του «Η Δημοκρατία: Ο Θεός που Απέτυχε», ότι η δημοκρατία οδηγεί σε κοινωνικό
εκφυλισμό και τελικά σε σοσιαλισμό.
Ως κοινωνικός δαρβινιστής και παρά το συντηρητισμό του, ο Korwin-Mikke ασπάζεται πλήρως τη συνολική
αποποινικοποίηση όλων των ναρκωτικών και τη συνολική υποχώρηση της κυβέρνησης
από τη διανομή υποκατάστατων στους τοξικομανείς. Λέει ότι θα πρέπει να έχουν τη
δυνατότητα να κάνουν χρήση ηρωίνης, και ότι η «φυσική επιλογή» θα αναλάβει τη
φροντίδα του ατόμου αυτού και θα «απαλλάξει» από αυτό το άτομο την υπόλοιπη
ανθρωπότητα.
Το 1990 κυκλοφόρησε τη εβδομαδιαία εφημερίδα "Najwyższy Czas!" ("Είναι καιρός!"). Η εφημερίδα κατηγορήθηκε ότι δημοσίευσε μια σειρά αντισημιτικών άρθρων, ορισμένα από τα οποία έγραψε ο ίδιος, αλλά δεν υπάρχει
ακριβής αναφορά σε ποια συγκεκριμένα άρθρα. Ο ίδιος ο Korwin-Mikke αρνείται ότι είναι "αντισημίτης".
Όσον αφορά το σεξ, ο Korwin-Mikke θεωρεί ότι το να απατάς την σύζυγό σου είναι
απολύτως φυσιολογικό και η σεξουαλική πολυγυνία είναι μια βιολογική και
εξελικτική επιτακτική...
Ο Korwin-Mikke θεωρεί τον εαυτό του «θεϊστή»
και θεολογικά έρχεται συχνά σε αντίθεση με τους καθολικούς κληρικούς, και
δηλώνει ότι αυτός είναι ο «πραγματικός Καθολικό» και όχι αυτοί. Οι προσεγγίσεις
τον τοποθετούν κοντά στις προτεσταντικές αιρέσεις, παρά σε οποιαδήποτε
παραδοσιακή μορφή του καθολικισμού.
Ο Korwin-Mikke θεωρεί
τον ευρωπαϊκό πολιτισμό ήδη νεκρό και πουλημένο στον, όπως ο ίδιος αποκαλεί, «ενωσιακό
πολιτισμό» (της ΕΕ), που στην ουσία, αποτελεί έναν αντι-πολιτισμό ο οποίος βρίσκεται
στον αντίποδα του πραγματικού δυτικοευρωπαϊκού πολιτισμού. Τα αγόρια, λέει ο Korwin-Mikke, διδάσκονται σήμερα από τις
εκπαιδευτικές αρχές ότι η επιθετικότητα είναι κακή, μαθαίνουν ένα συνεχές «όχι-όχι»
- θα πρέπει να ειρηνικοί, ήπιοι, παθητικοί, χωρίς να μπορούν να πολεμήσουν,
ούτε να έχουν έντονα συναισθήματα – και ειδικά συναισθήματα «μίσους». Το μαχητικό
πνεύμα έχει εξαλειφθεί από το σχολικό σύστημα και την ιδεολογία, έτσι ώστε να
μπορούν να δημιουργούνται άβουλοι σκλάβοι, που ποτέ δεν θα εξεγερθούν, δεν θα πάρουν
τα όπλα ενάντια στους καταπιεστές τους και τους νέους φόρους και νόμους που
αυτοί επιβάλλουν.
Εδώ ο Korwin
βλέπει την δυσοίωνη επιρροή του αριστερού κοινωνικού ιδεώδους - ο ασπόνδυλος
παθητικής hippie, ο
οποίος σφυρηλατήθηκε στα σχολικά συστήματα της Ευρώπης του σήμερα. Τα
αποτελέσματα δεν είναι δύσκολο να τα δεις. Νεαροί ευρωπαίοι στα σχολεία ανυπεράσπιστοι
απέναντι στα επιθετικά, δυναμικά μουσουλμανικά παιδιά. Τα οποία ποτέ δεν
διδάχθηκαν την παθητικότητα ούτε την «ειρηνικότητα». Ο Korwin φτάνει
στο σημείο να πει ότι ο ισλαμικός πολιτισμός είναι σήμερα καλύτερος από τον «ενωσιακό
πολιτισμό» στην Ευρώπη, επειδή τουλάχιστον οι μουσουλμάνοι διδάσκονται να είναι
πολεμιστές. Εξοπλίζονται με εργαλεία για να κατακτήσουν τους άλλους και να τους
υποτάξουν στις εντολές τους. Την ίδια ώρα οι Ευρωπαίοι διδάσκονται να μην είναι
πολεμιστές, παρά μόνο να ακολουθούν τις διαταγές των αρχών τυφλά και παθητικά
και να συμπεριφέρονται σαν γουρούνια σε χοιροστάσιο. Αυτή είναι μια πτυχή του ενωσιακού
πολιτισμού που ο Korwin-Mikke περιφρονεί.
Οι μουσουλμάνοι, λέει ο Korwin-Mikke,
μισούν αυτή την παρωδία πολιτισμού κυρίως εξαιτίας αυτής της εκφυλισμένης αχαλίνωτης
νοοτροπίας καταναλωτισμού και «δικαιωμάτων». Οι μουσουλμάνοι, θα μας κόψουν το
λαιμό, λέει ο Korwin, και
εμείς παθητικά θα τους το επιτρέψουμε, επειδή σε αυτόν τον ενωσιακό πολιτισμό, δεν
είμαστε τίποτα περισσότερο από βοοειδή που προορίζονται για σφαγή. Έχουμε
ξεχάσει πώς να αγωνιζόμαστε για τις ζωές μας. Δεν έχουμε κανέναν να διεξάγει αυτόν
τον αγώνα μας. Οι μουσουλμάνοι θα μας κατακτήσουν, επειδή μας περιφρονούν για
αυτό που είμαστε, αδύναμοι, παθητικοί, γουρούνια με πρησμένες κοιλιές και χωρίς
σπονδυλική στήλη.
Όμως αντίθετα, ο αληθινός ευρωπαϊκός πολιτισμός, λέει ο Korwin, ήταν ο πολιτισμός του
Λευκού κατακτητή άνδρα – του αποικιοκράτη, του αγωνιστή, του οικοδόμου, του εκτελεστή,
του πρωτοπόρου, του μεγιστάνα, του καπετάνιου της βιομηχανίας και του
αστροναύτη. Άτομα που θα έκαναν τα πάντα για να επιτύχουν το ακατόρθωτο. Οι πραγματικές
καινοτομίες προέρχονται από εκείνους που αψηφούν τον κίνδυνο και τολμούν. Αυτόν
τον δυτικό πολιτισμό η αριστερά τον καταστρέφει. Μας πήρε το θάρρος μας και μαζί
μας πήρε το μέλλον μας. Για αυτό η αριστερά πρέπει να συνθλιφτεί, λέει ο Korwin-Mikke. Κανένας συμβιβασμός με τα αριστερά
αποβράσματα!
redskywarning.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου