Πέμπτη 31 Μαρτίου 2016

“Απόβαση” Ρώσων στην Αλεξανδρούπολη 8 και 9 Απριλίου

d20a1d20a88f1d6332d287e902e4a84f_XLΠολυμελές επιτελικό κλιμάκιο από τη αναμένεται να φτάσει στην Αλεξανδρούπολη στο τέλος της επόμενης εβδομάδας οπότε και θα γίνουν τα εγκαίνια του Γραφείου Διασύνδεσης του Δήμου Αλεξανδρούπολης με αυτόν της Αγίας Πετρούπολης, συμφωνα με τη ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ.

Τα εγκαίνια έχουν προγραμματιστεί...
για το πρωί του Σαββάτου 9/4 στις 11:00 και όπως ανακοίνωσε ο Δήμαρχος Αλεξανδρούπολης Βαγγέλης από το κεντρικό δελτίο ειδήσεων της Δέλτα Τηλεόρασης, στο κλιμάκιο που θα έρθει στην πρωτεύουσα του Έβρου θα μετέχουν τέσσερις Ρώσοι Υπουργοί.

Σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του κου Λαμπάκη, οι δύο Υπουργοί θα είναι ο Υπουργός Τύπου και ο Υπουργός Τουρισμού ενώ αναμένεται εκπροσώπηση και της ελληνικής Κυβέρνησης σε επίπεδο Υπουργού, αλλά το όνομά του δεν είναι ακόμη γνωστό.

Το κλιμάκιο από τη Ρωσία θα φτάσει στην Αλεξανδρούπολη την Παρασκευή 8/4 και από την ίδια κιόλας ημέρα θα αρχίσουν οι επιχειρηματικές επαφές, κυρίως στον τομέα του Τουρισμού.
Όλα αυτά προέκυψαν κατά τη διάρκεια του ταξιδιού που έκανε στην Αγία Πετρούπολη ο κος Λαμπάκης συνοδευόμενος από τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως Άνθιμο. Στην ατζέντα των θεμάτων που συζητήθηκαν στην Αγία Πετρούπολη περιλήφθηκε και η ανέγερση ρωσικού ναού στην Αλεξανδρούπολη.
Newsroom Alexpoli.gr / Πηγή: ΔΕΛΤΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: