Δευτέρα 25 Απριλίου 2016

Ανθέλληνας κροίσος με 10 γράμματα κολεγιά με τους Ναζήδες και τους Δοσίλογους Τσίπρα-Καμμένο ξεπουλάνε την εθνική κυριαρχία της χώρας. Αεροδρόμια-Λιμάνια-ΔΕΗ-Ελλαδα. Θα μας βρεί απέναντι του το χαφιεδότσουρμο των SS

kopeloyzos-tsipras-kammenos1Το κόλπο είναι καλά στημένο και εξαιρετικά σκηνοθετημένο.
 
Η σφηκοφωλιά του Μαξίμου, κολεγιά με τον ανθέλληνα(τα έργα του το δείχνουν και οι επιχειρηματικές του προτιμήσεις), κροίσο Κοπελούζο, καπιταλιστή που δήθεν κάνει συμφωνίες με τους Ρώσους και τους Κινέζους αλλά στην πραγματικότητα παίζει...
ύπουλο και διαπλεκόμενο παιχνίδι με την προδοτική κυβέρνηση και τους Γερμανούς Ναζήδες του περιβάλλοντος Σόιμπλε, προχωρούν στο ξεπούλημα της Ελλάδος.
papas2
Στο βρωμερό παιχνίδι τους, έχουν επιστρατεύσει και κάποιους τυχάρπαστους πρασινοφρουρούς «λοχίες», ιπποκόμους του νεοαυριανισμού του Νικολάκη του Παππά(του αρχιμανδρίτη, όπως τον έλεγε ο παικταράς ο Μαυρίκος της Ακρόπολης, καλή του ώρα)για να σπιλώνουν όσους αντιστέκονται και κρατάνε γερά στους προμαχώνες της σκληρής αντιπολίτευσης κατά της βρωμερής κυβερνητικής λαίλαπας.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥ ΑΡΧΙΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥ ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΥ ΠΟΥ ΦΘΑΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ

H κυβέρνηση με απόφασή της και κατ’ επιταγήν του κατάπτυστου νέου μνημονίου, παρέδωσε και μάλιστα έναντι ευτελούς τιμήματος, τα 14 Περιφερειακά Aεροδρόμια φιλέτα της χώρας, λάφυρο στα γερμανικά συμφέροντα, μετά από σχετική αυθαίρετη εισήγηση της διοίκησης του TAIΠEΔ στις 3 Iουλίου και συγκεκριμένα στην κοινοπραξία Fraport AG – Slentel Ltd. Η εν λόγω κοινοπραξία αποτελείται κυρίως από τη γερμανικών κρατικών, κατά πρώτο λόγο, συμφερόντων Fraport και τη δεύτερη εταιρεία Slentel που είναι θυγατρική του γνωστού και μη εξαιρετέου ομίλου Κοπελούζου !

H σχετική απόφαση ελήφθη κατά τη διάρκεια του Kυβερνητικού Συμβουλίου Oικονομικής Πολιτικής (KYΣOIΠ) που συνεδρίασε στις 13 Aυγούστου και χθες (17/8) δημοσιεύθηκε στην Eφημερίδα της Kυβέρνησης.

Tην απαράδεκτη και διάτρητη αυτή απόφαση, την οποία είχε συνομολογήσει η ΝΔ και τώρα με ανακοίνωση της εξυμνεί, ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ παλιότερα την κατάγγελνε, υπογράφουν ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης Γ. Δραγασάκης και οι υπουργοί Oικονομικών Eυκλ. Tσακαλώτος, Oικονομίας Γ. Σταθάκης και Παραγωγικής Aνασυγκρότησης Π. Σκουρλέτης.

Πρόκειται για την πρώτη ιδιωτικοποίηση – ξεπούλημα που υλοποιείται από την κυβέρνηση του ΣYPIZA. Tο τίμημα που θα καταβάλει η Fraport είναι ευτελέστατο και ανέρχεται σε μόλις 1,23 δισ. ευρώ. H υλοποίηση του συγκεκριμένου »project» περιλαμβανόταν στο μνημόνιο έκτρωμα που έγινε νόμος του κράτους στις 14 Aυγούστου. Δηλαδή η κυβέρνηση έσπευσε μία ημέρα νωρίτερα να υλοποιήσει τη δέσμευση που ανέλαβε μέσω του τρίτου μνημονίου. Tα 14 αυτά περιφερειακά αεροδρόμια είναι της Θεσσαλονίκης, της Kέρκυρας, των Xανίων, της Kεφαλλονιάς, της Zακύνθου, του Aκτίου, της Kαβάλας, της Pόδου, της Kω, της Σάμου, της Mυτιλήνης, της Mυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
ÓÔÇÍ ÓÇÌÅÑÉÍÇ ÔÅËÅÔÇ ÐÏÕ ÅÃÉÍÅ ÓÇÌÅÑÁ ÓÔÁ ÃÑÁÖÅÉÁ ÔÏÕ ÔÁÉÐÅÄ ÕÐÅÃÑÁÖÇ Ç ÓÕÌÂÁÓÇÓ ÐÁÑÁ×ÙÑÇÓÇÓ ÔÙÍ 14 ÐÅÑÉÖÅÑÅÉÁÊÙÍ ÁÅÑÏÄÏÑÌÉÙÍ ÁÐÏ ÔÏÍ ÐÑÏÅÄÑÏ ÔÏÕ ÔÁÌÅÉÏÕ ÓÔÅÑÃÉÏ ÐÉÔÓÉÏÑËÁ ÊÁÉ ÔÇÍ ÃÅÑÌÁÍÉÊÇ ÅÔÁÉÑÅÉÁ FRAPORT--ÖÙÔÏ ×ÑÇÓÔÏÓ ÌÐÏÍÇÓ//EUROKINISSI
ΕΘΝΙΚΟ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΕΓΚΛΗΜΑ
Κύκλοι της ευρύτερης Αριστεράς και αντικειμενικοί οικονομικοί παρατηρητές, με δεδομένη τη στρατηγική εθνική σημασία και τον νευραλγικότατο οικονομικό και κοινωνικό ρόλο των περιφερειακών αεροδρομίων , χαρακτήριζαν ως εθνικό, οικονομικό και κοινωνικό έγκλημα την παράδοση του ελέγχου τους σε ιδιωτικά και μάλιστα ξένα συμφέροντα. Τόνιζαν ότι αυτή η απόφαση συνιστά ένα μεγάλο και μάλλον ανέλπιστο «δώρο» στη Μέρκελ και τον Σόιμπλε, προφανώς εις ανταπόδοση των υπηρεσιών τους στη συνομολόγηση του νέου κατάπτυστου μνημονίου προς αποφυγή της καταστροφής» ενός Grexit !

Οι ίδιοι κύκλοι υπογράμμιζαν ότι, μετά το ξεπούλημα, οι τοπικές κοινωνίες της περιφέρειας θα αποξενωθούν πλήρως από κάθε παρέμβαση στα περιφεριακά αεροδρόμια, ενώ τα γερμανικά συμφέροντα με επίκεντρο τα αεροδρόμια θα μπορούν να παρέμβουν για να θέσουν υπό έλεγχο την τουριστική δραστηριότητα της περιοχής. Παράλληλα καιροφυλακτεί ο κίνδυνος της γερμανικής κερδοσκοπίας επί των αεροδρομίων και της αύξησης του κόστους τους, κάτι που επέβαλε η γερμανική Hochtif στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» με αρνητικότατες συνέπειες για του χρήστες και το ρόλο του αεροδρομίου στην περιοχή.

ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΓΙΑ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΛΙΜΑΝΙΑ, ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟΣ

Οικονομικοί κύκλοι τόνιζαν στην Iskra ότι μετά το ξεπούλημα στους «προστάτες» μας Γερμανούς των περιφερειακών αεροδρομίων της χώρας (οι Γερμανοί ελέγχουν και το «Ελ. Βενιζέλος»), κάτι που δεν έχει συμβεί σε καμία άλλη ανεξάρτητη χώρα στον κόσμο, οι ιδιωτικοποιήσεις θα συνεχιστούν δυστυχώς, ακάθεκτες με την πώληση των λιμανιών και συγκεκριμένα με την πώληση του λιμανιού του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης και την πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και της ROSCO (εταιρεία διαχείρισης του σιδηροδρομικού δικτύου). Η εκποίηση, μάλιστα, του λιμανιού του Πειραιά έχει ήδη ξεκινήσει και πρόκειται να ολοκληρωθεί ως τον Οκτώβρη με φωτογραφική μεταβίβαση στην COSCO. ΠΩΛΕΙΤΑΙ Η ΕΛΛΑΣ !
frapport1
Η FRAPORT ΚΑΙ ΚΟΠΕΛΟΥΖΟΣ ΑΦΟΥ «ΑΡΠΑΞΑΝ» ΤΑ 14 ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ, ΤΩΡΑ ΕΚΒΙΑΖΟΥΝ ΓΙΑ «ΓΗ ΚΑΙ ΥΔΩΡ»!

Η απόφαση του κυβερνητικού συμβουλίου οικονομικής πολιτικής (ΚΥΣΟΙΠ) με την οποία εγκρίνεται η υπογραφή από το ΤΑΙΠΕΔ της σύμβασης παραχώρησης των 14 περιφερειακών αεροδρομίων στην κοινοπραξία Fraport-Slentel (όμιλος Κοπελούζου) δεν αποτελεί παρά τη βάση για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Fraport και του ΤΑΙΠΕΔ. Αυτό αναφέρει στο Capital.gr ο εκπρόσωπος της Fraport Christopher Holschier, σχολιάζοντας τις χθεσινές εξελίξεις σχετικά με την παραχώρηση για 40 χρόνια των 14 περιφερειακών αεροδρομίων (Θεσσαλονίκης, Χανίων, Κέρκυρας, Ζακύνθου, Κεφαλονιάς, Ακτίου, Καβάλας, Ρόδου, Κω, Σκιάθου, Μυκόνου, Σαντορίνης, Σάμου και Μυτιλήνης).

«Η ελληνική κυβέρνηση έχει επιβεβαιώσει το αποτέλεσμα της διαγωνιστικής διαδικασίας, το οποίο οριστικοποιήθηκε το Νοέμβριο του 2014. Η απόφαση αυτή είναι η βάση (!) για την επανέναρξη των διαπραγματεύσεων μεταξύ της Fraport AG και του ΤΑΙΠΕΔ. Δεν σχολιάζουμε το περιεχόμενό τους και δεν υπάρχει χρονοδιάγραμμα για την ολοκλήρωση των συγκεκριμένων συζητήσεων” σημειώνει.

ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Αυτό που είναι βέβαιο είναι ότι οι τελικές υπογραφές δεν έχουν πέσει και άρα όλα τα ενδεχόμενα είναι ανοιχτά, όπως σημειώνουν ενημερωμένες πηγές. Όπως ακόμη διευκρινίζουν, η καθυστέρηση ως προς την προώθηση της συγκεκριμένης ιδιωτικοποίησης με εφάπαξ τίμημα 1,23 δισ. ευρώ, τα ήξεις-αφήξεις των τελευταίων μηνών, όπως και τα απρόβλεπτα δήθεν προβλήματα που συναντούν οι επενδύσεις στην Ελλάδα καθιστούν τους Γερμανούς επιφυλακτικούς, προκειμένου να αρπάξουν όσο το δυνατόν περισσότερα. Αυτό δεν σημαίνει ότι ο διαγωνισμός θα μπορούσε να τιναχθεί στον αέρα, αλλά κυρίως ότι χρειάζεται να διανυθεί δρόμος εωσότου φθάσουμε στο κλείσιμο της διαδικασίας.
Στο πλαίσιο αυτό, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, η Fraport που συμμετέχει με ποσοστό άνω του 65% στην κοινοπραξία παραχώρησης των αεροδρομίων ζητά πρόσθετες εγγυήσεις και διασφαλίσεις για την ολοκλήρωση της πώλησης.

Οι εγγυήσεις «καλής εκτέλεσης» που ζητούν οι Γερμανοί δεν έρχονται για πρώτη φορά στην επιφάνεια. Νωρίτερα, μέσα στο καλοκαίρι, ο Volker Bouffier πρωθυπουργός της Έσσης, του ομόσπονδου κρατιδίου της Κεντρικής Γερμανίας που ελέγχει περίπου το 1/3 της Fraport, σε συνάντησή του με τον πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Jean-Claude Juncker είχε σημειώσει ότι απαιτούνται περαιτέρω εγγυήσεις για την προώθηση του έργου.

Σε συνάντηση, λοιπόν, που είχαν τον Ιούλιο στις Βρυξέλλες με τον Juncker ο Bouffier και ο διευθύνων σύμβουλος της Fraport Stefan Schulte με αντικείμενο και την πώληση των ελληνικών αεροδρομίων είχαν σημειώσει εκβιαστικά, όπως αναφέρουν οι πληροφορίες, ότι μία τέτοιου είδους επένδυση μπορεί να προχωρήσει μόνον εάν 
υπάρχει «ασφάλεια» ότι τα δεδομένα δεν θα ανατραπούν π.χ. από κάποια αιφνίδια πολιτική απόφαση.
Σε κάθε περίπτωση, όλα θα κριθούν από τις διαπραγματεύσεις της Fraport με το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο, σύμφωνα με πληροφορίες, αναμένεται να προχωρήσει στην ανανέωση της εγγυητικής επιστολής ύψους 30 εκατ. ευρώ της Fraport.

Η ελληνική πλευρά εκτιμά ότι το deal θα έχει ολοκληρωθεί έως τα τέλη του Φθινοπώρου, ενώ ερώτημα παραμένει εάν το ποσό των 1,23 δισ. ευρώ θα εγγραφεί ως έσοδο στον προϋπολογισμό του 2015.

ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΟ DEAL ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΕΡΜΑΝΟΥΣ

Ανεξαρτήτως της στρατηγικής που υιοθετούν οι Γερμανοί, η σημασία των 14 περιφερειακών αεροδρομίων για την Fraport είναι πολύ μεγάλη, καθώς αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα έργα που η εταιρεία «κέρδισε” κοινοπρακτικά με την Slentel (συμφερόντων Κοπελούζου) το 2014. Άλλωστε, ο ελληνικός τουρισμός διαθέτει σοβαρές προοπτικές και προς την κατεύθυνση αυτή εκτιμάται ότι η κοινοπραξία θα μπορούσε να συνεργαστεί με γερμανικών συμφερόντων tour operators αλλά και τη Lufthansa που ελέγχει το 8,45% της Fraport. Μιλάμε, με δυο λόγια, για συνολική Γερμανική άλωση της τοπικής και περιφερειακής τουριστικής δραστηριότητας.

Βεβαίως, μέγα ερώτημα είναι ο ρόλος του ομίλου Κοπελούζου που θα συμμετέχει στην κοινοπραξία αγοράς των αεροδρομίων. Τι σχέση έχει ο όμιλος Κοπελούζου με αεροδρόμια και πως ενεπλάκη στο dealq;

Όπως αναφέρει ο Schulte στην ετήσια οικονομική έκθεση της Fraport-συντάχθηκε πριν καταλήξει σε απόφαση το ΚΥΣΟΙΠ- η σύμβαση παραχώρησης αναμένεται να ολοκληρωθεί τέλη του 2015-αρχές 2016.

Σε κάθε περίπτωση, το προσεχές χρονικό διάστημα θα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο για την πορεία της σκανδαλώδους και εθνικά ασύμφορης ιδιωτικοποίησης των αεροδρομίων.

ΠΗΓΗ: ISKRA.GR

dei2
Απίστευτες καταγγελίες στην βουλή για τον όμιλο Κοπελούζου και την ΔΕΗ. Το άρθρο γράφτηκε από το φιλο-Καμμένικών συμφερόντων olympia.gr . Βρε-βρε, πως αλλάζουν οι καιροί…

«Κυβέρνηση και Διοίκηση της ΔΕΗ ενισχύουν τον όμιλο Κοπελούζου έναντι της ΔΕΗ» H Διοίκηση της ΔΕΗ και η κυβέρνηση, μέσω της συνεργασίας της ΔΕΗ ΑΕ σε κοινοπρακτικό σχήμα με τον Όμιλο Κοπελούζου (DAMCO ENERGY Α.Ε.) και της δημιουργίας καταστημάτων Franchise με ποσοστά 49% και 51% αντίστοιχα, αποσκοπούν στην εκχώρηση της εμπορίας, ένα σημείο που η ΔΕΗ παρουσιάζει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού.
 
Η Διοίκηση της ΔΕΗ και κατ’ επέκταση η κυβέρνηση, με την επιδιωκόμενη συνεργασία αντί να προστατέψουν τα συμφέροντα της ΔΕΗ ενισχύουν ανταγωνιστή της ΔΕΗ, δηλαδή στον Όμιλο Κοπελούζου κάνοντας κοινοπρακτικό σχήμα, και δημιουργώντας καταστήματα franchise και ποσοστό 51% DAMKO, 49% ΔΕΗ. Η ΔΕΗ στο συγκεκριμένο κοινοπρακτικό σχήμα καλείται να καταβάλει  το ποσό των 980.000 € ως μετοχικό κεφάλαιο στην προοπτική να πωλούν ενεργειακά προϊόντα, (μελέτες για οικιακά φωτοβολταϊκά, ενεργειακά πιστοποιητικά, εξόφληση λογαριασμών της ΔΕΗ, κ.α.).


Η διοίκηση της ΔΕΗ αντί να μετατρέψει τον Όμιλο ΔΕΗ σε μια εταιρεία που θα προσφέρει ολοκληρωμένες λύσεις ενέργειας(ηλεκτρικό ρεύμα και ΦΑ) μέσω συνεργασίας με την ΔΕΠΑ η άλλων εταιρειών εμπορίας ΦΑ αυξάνοντας ουσιαστικά το αντικείμενο της, προχωράει  σε συνεργασία με τον  Όμιλο Κοπελούζου, όχι στο αντικείμενο του ΦΑ αλλά στο αντικείμενο της εμπορίας ρεύματος, δίνοντας την δυνατότητα σε ανταγωνιστές να πωλούν ρεύμα και να υπογράφουν συμβόλαια με καταναλωτές που έχει η ΔΕΗ. Οι καταναλωτές θα κατευθύνονται μέσω του callcenter (αρ.κλήσης 11770), αφού θα επιτρέπεται η εξυπηρέτηση τους, από τα καταστήματα της νέας εταιρείας.


Μια τέτοια εξέλιξη μόνο αρνητικές συνέπειες θα έχει για τη ΔΕΗ σε μια περίοδο που προωθείται το ξεπούλημά της, καθώς ανοίγει το δρόμο για την παραχώρηση του συνόλου των εμπορικών δραστηριοτήτων της Διεύθυνσης Εμπορίας σε ιδιώτες χωρίς κανένα αντάλλαγμα.


Παράλληλα, η διοίκηση της ΔΕΗ απαξιώνει τα ανταγωνιστικά της πλεονεκτήματα, αφού μία σειρά καταστημάτων, υπολειτουργούν ή βάζουν λουκέτο λόγω έλλειψης προσωπικού. Ταυτόχρονα, προχωράει σε κλείσιμο πρακτορείων και υποπρακτορείων σε όλη την Ελλάδα, αφήνοντας μόνο ένα κατάστημα στην πρωτεύουσα νομών. Προχώρησε μάλιστα σε κλείσιμο καταστημάτων ακριτικών περιοχών, όπως για παράδειγμα των νησιών Ψαρά και Κάλυμνο, σε κλείσιμο καταστημάτων σε αστικά κέντρα, όπως στην Νίκαια, στον Κεραμικό, στα Μέγαρα, όπως επίσης και τις εισπράξεις στη Κυψέλη κ.α.. Πολλά δε καταστήματα υπολειτουργούν ή λειτουργούν τα εισπρακτικά κέντρα, μία έως δύο φορές την εβδομάδα. Χαρακτηριστικό παράδειγμα τα καταστήματα Ναυπάκτου και Φιλιατρών. 


Θυμίζουμε χαρακτηριστικά ότι τα Φιλιατρά από την Καλαμάτα απέχουν 80 χιλιόμετρα με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται ο καταναλωτής, αλλά και να παρατηρείται η πλήρης απαξία για την εύρυθμη λειτουργία, αφού το προσωπικό απαρτίζεται από 1 έως 2 άτομα. Το κλείσιμο των καταστημάτων που περιγράφεται οδηγεί στην αύξηση κίνησης των γειτονικών καταστημάτων που έχει ως αποτέλεσμα την μεγαλύτερη ταλαιπωρία του καταναλωτικού κοινού και περεταίρω απαξίωση του ονόματος της ΔΕΗ στους καταναλωτές.

Τέλος, με απόφαση της κυβέρνησης, η  Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού, μια εταιρεία μετατρέπεται σε φοροεισπρακτικό μηχανισμό του κράτους, όταν μάλιστα αναπτύσσονται φαινόμενα έντονου ανταγωνισμού κι όταν η πλειονότητα  των πολιτών προσπαθούν να εξασφαλίσουν ρυθμίσεις διακανονισμού στην εξόφληση λογαριασμών ρεύματος. Σημειώνεται δε ότι λόγω των αυξημένων διακανονισμών στην εξόφληση λογαριασμών ρεύματος και λόγω της είσπραξης του ΕΕΤΗΔΕ από την ΔΕΗ πολλά καταστήματα αδυνατούν να εξυπηρετήσουν το κοινό και απαιτείται άμεσα να ενισχυθούν με προσωπικό.


Κατόπιν των παραπάνω ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:


Πότε θα σταματήσει να εισπράττεται το τέλος ΕΕΤΗΔΕ από την ΔΕΗ ΑΕ; Έχουν ενισχυθεί με προσωπικό τα καταστήματα λιανικής προκειμένου να ανταποκρίνονται στις αυξημένες ανάγκες εξυπηρέτησης κοινού;

Θα προχωρήσει η ΔΕΗ σε προσλήψεις οι οποίες είναι αναγκαίες για την εύρυθμη λειτουργία των καταστημάτων ή θα απαξιώσει κάθε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού με την καθημερινή αδράνεια της Διοίκηση προκειμένου να αναπτυχθεί δίκτυο franchise καταστημάτων, σαν αυτό που αναφέραμε; Θα συνεχίσει να εκτελείται ένα διαχρονικό έγκλημα σε βάρος των καταστημάτων της εμπορίας της ΔΕΗ;


Όταν σήμερα κλείνουν πολλά καταστήματα, κυρίως στις εισπράξεις γιατί η διοίκηση της ΔΕΗ επιμένει σε συνεργασία με ανταγωνιστή της ΔΕΗ, δημιουργώντας ένα κοινοπρακτικό σχήμα ΔΕΗ-DAMCO, με ποσοστό συμμετοχής 49%-51% σε καταστήματα εμπορίας;


Πώς και γιατί επιλέχθηκε ο συγκεκριμένος ανταγωνιστής της ΔΕΗ; Αν η ΔΕΗ, βρίσκεται στην αναζήτηση ενός εταίρου γιατί δεν έκανε ένα διαγωνισμό;


Ποιο το όφελος για την ΔΕΗ από την συνεργασία αυτή; Γιατί δεν αναπτύσσεται το δίκτυο καταστημάτων της ΔΕΗ, βάζοντας μάλιστα και άλλα προϊόντα σε αυτά; Γιατί αφήνονται οι πρωτοβουλίες αυτές σε ανταγωνιστικά συμφέροντα;


Γιατί εκχωρείται το σήμα της ΔΕΗ και ταυτόχρονα η ΔΕΗ πρόκειται να καταβάλει 980 χιλιάδες ευρώ, για το μετοχικό κεφάλαιο, και  η DAMCO -που δεν παρουσιάζει καμία αναγνωρισιμότητα το σήμα της- να μην καταβάλει κεφάλαιο για να καλύψει την διαφορά αναγνωρισιμότητας σημάτων;
Ελήφθη υπόψη στην απόφαση ότι η αγορά των Φωτοβολταϊκών βρίσκεται σε ώριμο στάδιο, η ύφεση της Ελληνικής Οικονομίας και η πτώση των τιμών στο τιμολόγιο των ΑΠΕ;


www.makeleio.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου