Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Τι θα γίνει 21 Ιουνίου 2016 στις 16.28 ώρα Ελλάδας; Τι ήταν αυτό που έσκασε πάνω από την Κρήτη πριν από λίγο;


Τι θα γίνει 21 Ιουνίου 2016 στις 16.28 ώρα Ελλάδας; Τι ήταν αυτό που έσκασε πάνω από την Κρήτη πριν από λίγο;

Θέλω να σας δώσω μερικές πληροφορίες πριν ξεκινήσουμε...
Περίπου στις 23.30 το βράδυ της 20/6/2016 στον νυχτερινό  ουρανό της Δυτικής Κρήτης εμφανίσθηκε μια φωτοβολίδα (μετέωρο 😉 η οποία λίγο πριν σπάσει στα τέσσερα (;) εντοπίσθηκε από τους κάποιους χωρικούς (δεν λέω το χωριό γιατί δεν θέλω να στοχοποιήσω τους πληροφοριοδότες μου).

Οι χωρικοί ακολούθησαν το ένα από τα «φώτα» , φοβούμενοι ότι θα προκαλέσει φωτιά…

Φυσικά πήραν τηλέφωνο και την πυροσβεστική…

Όταν έφθασαν κοντά στο σημείο, μια αποκρουστική μυρωδιά τους απέτρεψε να πλησιάσουν περισσότερο. Λίγο μετά ήρθε και η πυροσβεστική.

Φυσικά φωτιά ΠΟΥΘΕΝΑ…

Εμείς λοιπόν πήραμε τηλέφωνο στις τοπικές αρχές στις 00.35. Η επίσημη αναφορά μιλάει για «πληροφορία για κεραυνό» και το αποτέλεσμα από το πυροσβεστικό όχημα :»ουδέν άξιο λόγου διαπιστώθηκε»…

Στα καπάκια ένας φίλος μου στέλνει αυτό :

Ξέρω ξέρω… Θα μου πεις είναι η πρώτη προβολή της Ημέρας Ανεξαρτησίας 2… ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ

Όμως φίλοι μου έμαθα ότι με τη συγχρονικότητα δεν πρέπει να παίζω…

Έμειναν λίγες ώρες μέχρι να μάθουμε… ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΑΙΝΙΑ!!!

Οπότε ξέρουμε και οι δύο μας τι θα κάνουμε… στις 21 Ιουνίου 2016, ώρα 16.28΄….

Το λινκ εδώ : http://firstcontact.world/index.html


http://katohika.gr

ΣΧΟΛΙΟ: Αγαπητοί φίλοι όσοι με διαβάζετε είμαι απολύτως σίγουρος ότι γνωρίζετε πως δεν πιστεύω σε εξωγηινους. Περισσότερο πιστεύω στο blue beam και στις δαιμονικές υπάρξεις παρά σε εξωγηινούς. Καθαρά για μαθηματικούς λόγους. Σας δείχνω αυτό που θέλουν να δείτε/ουμε. Τον σκοπό τους δεν τον γνωρίζω. Υπομονή λοιπόν να δούμε όλοι. Σας έχω πει δεν είμαι ούτε μάντης, ούτε καφετζού.
 
www.e-koutsobola.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: