Τέλος στην εθνική ταυτότητα – Ισοπεδώνεται η ξεχωριστή προσωπικότητα του κάθε παιδιού.
Έρχεται τεράστια ανατροπή στα πρότυπα εκπαίδευσης που γνωρίζουμε καθώς αυτά προσαρμόζονται στα σοβιετικά πρότυπα της παγκοσμιοποίησης, η οποία δεν επιτρέπει σε κανένα παιδί να ξεχωρίζει και επιβάλλει ισότητα προς τα κάτω, καταβαραθρώνοντας την ελεύθερη και δημιουργική σκέψη.
Μάλιστα, η κυβέρνηση καθιερώνει...
«κώδικα τιμής» που ορίζει όλα όσα πρέπει να κάνει ο «καλός μαθητής», σύμφωνα με το υπουργείο Παιδεία. Ο τίτλος: «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού».
Μεταξύ άλλων, συμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας,προβλέπει την θέσπιση ενός «Συμβολαίου Τιμής» που θα πρέπει να υπογράφουν τα παιδιά στο σχολείο, την διαφώτιση γονέων και μαθητών από μαιευτήρες, μαίες, παιδιάτρους και λοιπούς «διαμορφωτές γνώμης», ένα «Μικρό Σχολείο» για παιδιά μεταναστών, καθώς και ιδιαίτερη έμφαση στην επισημότητα εκ μέρους των πολιτειακών αρχόντων.
Από τον Κώδικα απουσιάζει φυσικά οποιαδήποτε αναφορά σε εθνική και θρησκευτική ταυτότητα, κάτι που συνάδει με την κατάργηση προσευχών, παρελάσεων και άλλων στοιχείων της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως αυτή ήταν γνωστή έως σήμερα.
Επιπλέον, στον Κώδικα υπογραμμίζεται σαφώς ότι οι γονείς θα πρέπει να πάψουν να θεωρούν -και βεβαίως να προσφωνούν αναλόγως- τα παιδιά τους ως «πριγκίπισσες» ή «βασιλόπουλα».
Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, συνεχίζει η εφημερίδα, οι γονείς για τα παιδιά της Α’ έως Γ’ Δημοτικού και κατόπιν οι ίδιοι οι μαθητές θα καλούνται να υπογράψουν ένα συμβόλαιο, κάτι σαν πολιτικό όρκο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιτροπής διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, ο Κώδικας προετοιμάζει τα παιδιά όχι μόνο για τη σχολική τους ζωή, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνική τους λειτουργία ως δημοκρατικών πολιτών. Κάποιες συγκεκριμένες αρχές είναι οι εξής:
«1. Το παιδί καθενός είναι μοναδικό και ξεχωριστό για τον ίδιο. Ωστόσο, είναι ένα παιδί ανθρώπων όπως κάθε παιδί ανθρώπων: Διαφορετικό αλλά ίσο με τα άλλα, και όχι πριγκίπισσα ή βασιλόπουλο. 2. Στο σχολείο (ο όρος περιλαμβάνει και την προσχολική αγωγή) πηγαίνουμε επειδή το σχολείο είναι σαν δεύτερο σπίτι μας. Εκεί συναντάμε πολλά άλλα παιδιά και μαθαίνουμε να ζούμε μαζί και να κάνουμε πράγματα μαζί που είναι ευχάριστα και χρήσιμα για όλους και δεν ενοχλούν κανέναν. 3. Στο σχολείο δεν πάμε για επίδειξη, αλλά για γνώση και χαρακτήρα. Για να μάθουμε πράγματα και τρόπους και να γίνουμε άνθρωποι καλοί κι αγαπητοί. Για να γίνει κάθε παιδί ένας ξεχωριστός άνθρωπος για τους άλλους. 4. Είναι ντροπή και γελοίο να κάνεις επίδειξη ότι έχεις χρήματα και πράγματα, όταν άλλα παιδάκια στερούνται και υποφέρουν. Και είναι τιμή και ωραίο να νοιάζεσαι για τον άλλον και να τον βοηθάς όπως μπορείς».
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην υλοποίηση του Κώδικα που θα αναμορφώσει εις βάθος την ελληνική Παιδεία ανατίθεται στο ΕΣΣΨ, το οποίο παραπέμπει στο ΕΣΣΔ της Σοβιετικής Ένωσης (Εθνικό Συμβούλιο για την Σχολική Ψυχολογία).
Όπως σχολιάζει η εφημερίδα, πέρα από το τελετουργικό και τις τυμπανοκρουσίες, το ΕΣΣΨ θα έχει την ευθύνη της επιμόρφωσης (και συμμόρφωσης με τις αρχές του Κώδικα) των εκπαιδευτικών.
Στο κεφάλαιο «Εκπαίδευση και μεταναστευτικά ρεύματα», ο Κώδικας καταπιάνεται με το ζήτημα της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στην ελληνική παιδεία.
Όπως σχολιάζεται, ο «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού» θυμίζει τα πειράματα που επιχειρήθηκαν στις χώρες του πάλαι ποτέ υπαρκτού σοσιαλισμού, ο οποίος τείνει να εφαρμοστεί στις μέρες μας παγκοσμίως.
Prisonplanet.gr
Έρχεται τεράστια ανατροπή στα πρότυπα εκπαίδευσης που γνωρίζουμε καθώς αυτά προσαρμόζονται στα σοβιετικά πρότυπα της παγκοσμιοποίησης, η οποία δεν επιτρέπει σε κανένα παιδί να ξεχωρίζει και επιβάλλει ισότητα προς τα κάτω, καταβαραθρώνοντας την ελεύθερη και δημιουργική σκέψη.
Μάλιστα, η κυβέρνηση καθιερώνει...
«κώδικα τιμής» που ορίζει όλα όσα πρέπει να κάνει ο «καλός μαθητής», σύμφωνα με το υπουργείο Παιδεία. Ο τίτλος: «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού».
Μεταξύ άλλων, συμφωνα με δημοσίευμα εφημερίδας,προβλέπει την θέσπιση ενός «Συμβολαίου Τιμής» που θα πρέπει να υπογράφουν τα παιδιά στο σχολείο, την διαφώτιση γονέων και μαθητών από μαιευτήρες, μαίες, παιδιάτρους και λοιπούς «διαμορφωτές γνώμης», ένα «Μικρό Σχολείο» για παιδιά μεταναστών, καθώς και ιδιαίτερη έμφαση στην επισημότητα εκ μέρους των πολιτειακών αρχόντων.
Από τον Κώδικα απουσιάζει φυσικά οποιαδήποτε αναφορά σε εθνική και θρησκευτική ταυτότητα, κάτι που συνάδει με την κατάργηση προσευχών, παρελάσεων και άλλων στοιχείων της δημόσιας εκπαίδευσης, όπως αυτή ήταν γνωστή έως σήμερα.
Επιπλέον, στον Κώδικα υπογραμμίζεται σαφώς ότι οι γονείς θα πρέπει να πάψουν να θεωρούν -και βεβαίως να προσφωνούν αναλόγως- τα παιδιά τους ως «πριγκίπισσες» ή «βασιλόπουλα».
Κατά την έναρξη του σχολικού έτους, συνεχίζει η εφημερίδα, οι γονείς για τα παιδιά της Α’ έως Γ’ Δημοτικού και κατόπιν οι ίδιοι οι μαθητές θα καλούνται να υπογράψουν ένα συμβόλαιο, κάτι σαν πολιτικό όρκο.
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της επιτροπής διαλόγου για την Παιδεία, Αντώνη Λιάκου, ο Κώδικας προετοιμάζει τα παιδιά όχι μόνο για τη σχολική τους ζωή, αλλά και για την ευρύτερη κοινωνική τους λειτουργία ως δημοκρατικών πολιτών. Κάποιες συγκεκριμένες αρχές είναι οι εξής:
«1. Το παιδί καθενός είναι μοναδικό και ξεχωριστό για τον ίδιο. Ωστόσο, είναι ένα παιδί ανθρώπων όπως κάθε παιδί ανθρώπων: Διαφορετικό αλλά ίσο με τα άλλα, και όχι πριγκίπισσα ή βασιλόπουλο. 2. Στο σχολείο (ο όρος περιλαμβάνει και την προσχολική αγωγή) πηγαίνουμε επειδή το σχολείο είναι σαν δεύτερο σπίτι μας. Εκεί συναντάμε πολλά άλλα παιδιά και μαθαίνουμε να ζούμε μαζί και να κάνουμε πράγματα μαζί που είναι ευχάριστα και χρήσιμα για όλους και δεν ενοχλούν κανέναν. 3. Στο σχολείο δεν πάμε για επίδειξη, αλλά για γνώση και χαρακτήρα. Για να μάθουμε πράγματα και τρόπους και να γίνουμε άνθρωποι καλοί κι αγαπητοί. Για να γίνει κάθε παιδί ένας ξεχωριστός άνθρωπος για τους άλλους. 4. Είναι ντροπή και γελοίο να κάνεις επίδειξη ότι έχεις χρήματα και πράγματα, όταν άλλα παιδάκια στερούνται και υποφέρουν. Και είναι τιμή και ωραίο να νοιάζεσαι για τον άλλον και να τον βοηθάς όπως μπορείς».
Ο πρωταγωνιστικός ρόλος στην υλοποίηση του Κώδικα που θα αναμορφώσει εις βάθος την ελληνική Παιδεία ανατίθεται στο ΕΣΣΨ, το οποίο παραπέμπει στο ΕΣΣΔ της Σοβιετικής Ένωσης (Εθνικό Συμβούλιο για την Σχολική Ψυχολογία).
Όπως σχολιάζει η εφημερίδα, πέρα από το τελετουργικό και τις τυμπανοκρουσίες, το ΕΣΣΨ θα έχει την ευθύνη της επιμόρφωσης (και συμμόρφωσης με τις αρχές του Κώδικα) των εκπαιδευτικών.
Στο κεφάλαιο «Εκπαίδευση και μεταναστευτικά ρεύματα», ο Κώδικας καταπιάνεται με το ζήτημα της ενσωμάτωσης των μουσουλμάνων στην ελληνική παιδεία.
Όπως σχολιάζεται, ο «Παιδαγωγικός Κώδικας Δημοκρατικού Ανθρωπισμού» θυμίζει τα πειράματα που επιχειρήθηκαν στις χώρες του πάλαι ποτέ υπαρκτού σοσιαλισμού, ο οποίος τείνει να εφαρμοστεί στις μέρες μας παγκοσμίως.
Prisonplanet.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου