«Σήραγγα Βάσης Γκόταρντ».
Τι στo καλό (ή στο «κακό») συμβαίνει εδώ; Δεν ήταν κάποια σκοτεινή αποκρυφιστική τελετή σε κάποιο δάσος μακριά από κάθε δημοσιότητα (π.χ. βλέπε Bohemian Grove). Μιλάμε για ένα από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά έργα μηχανικής των τελευταίων χρόνων, μια εκδήλωση που παρακολούθησαν πρωτοκλασάτοι επίσημοι όπως ο Μέρκελ, ο Ολάντ και ο Ιταλός Renzi.
Είναι σημάδι ότι η εποχή της μυστικότητας έληξε;
Ίσως είναι η τέλεια εικόνα για τη σύγχρονη εποχή: Ένα θαύμα της πιο προηγμένης τεχνολογίας να γιορτάζεται με μια τελετή της πλέον πρωτόγονης ηθικής.
Μετά από 20 έτη εργασιών, η Σήραγγα Βάσης Γκόταρντ άνοιξε την περασμένη Τετάρτη με πολλές φανφάρες. Πρόκειται για την μακρύτερη σιδηροδρομική σήραγγα του κόσμου, με μήκος διαδρομής 35,5 μιλίων και συνολικά μήκος 94,3 μιλίων με σήραγγες, φρεάτια εξαερισμού και περάσματα. Το μεγαλύτερο κατασκευαστικό έργο στην ελβετική ιστορία, η σήραγγα των 11 δις ευρώ είναι επίσης η βαθύτερη στον κόσμο, λειτουργώντας περισσότερο από 1,4 μίλια σε βάθος κάτω από τις Άλπεις.
Δυστυχώς, η τελετή έναρξης του έργου επίσης έφθασε και σε μεγάλα βάθη – αχρειότητας.
Μάλιστα, η τελετή ήταν τόσο αχρεία που οι κριτικοί την περιέγραψαν ως μια “αλλόκοτη αποκρυφιστική τελετουργία”, “σατανική” και για τους σκεπτόμενους τις θεωρίες συνωμοσίας, ως ένδειξη της μετα-Χριστιανικής “Νέας Παγκόσμιας Τάξης.” Όπως το έθεσε η Daily Mail, “Οι Ελβετοί παρουσίασαν μια από τις πιο αλλόκοτες τελετές έναρξης στην ιστορία… Ένα φτερωτό μωρό, ημίγυμνους χορευτές και έναν άνδρα με μια φωλιά πουλιών στο κεφάλι…[αυτός είναι] ο τρόπος με τον οποίον η Ελβετία αποφάσισε να σηματοδοτήσει το άνοιγμα της μεγαλύτερης παγκοσμίως σιδηροδρομικής σήραγγας στον κόσμο.” Η TruNews.com παρέχει περισσότερες λεπτομέρειες:
Το τελετουργικό, αποκαλούμενο από το BBC ως “υπερπολυτελής παράσταση” είχε ως σκοπό να παρουσιάσει διάφορες πτυχές του ελβετικού πολιτισμού. Περιελάμβανε 600 χορευτές, ακροβάτες και δραματικούς ηθοποιούς και κόστισε 8,8 εκατομμύρια ελβετικά φράγκα (8,9 εκατ. δολάρια). Η παράσταση άρχισε με μια διμοιρία εργατών ορυχείου ντυμένων με πορτοκαλί φόρμες, να βαδίζουν σαν ζόμπι προς την είσοδο της σήραγγας (που απεικονίζονταν σε μια βιντεοθόνη). Κατόπιν οι εργάτες θυσιάζονταν φαινομενικά στη σήραγγα και αναδύονταν σαν πνεύματα με πέπλο (αντιπροσωπευόμενοι από χορεύτριες με εσώρουχα και με λευκά νυφικά πέπλα) και ένας ηθοποιός ντυμένος σαν τράγος πετάγονταν έξω και άρχιζε να ζευγαρώνει με τις πεπλοφορεμένες χορεύτριες.
Κατά την διάρκεια αυτής της σκηνής, το κάλυμμα της κεφαλής ενός ηθοποιού που ήταν ντυμένος σαν τράγος εμφανίστηκε στην βιντεοθόνη με ένα μαύρο και κόκκινο φόντο και μια ενδιαφέρουσα φωτιά να πετάγεται γύρω από το πρόσωπό του, ενώ τρεις αιγυπτιακοί σκαραβαίοι αιωρούνταν μπροστά από την οθόνη. Η επόμενη σκηνή μας μετέφερε σε μια παγανιστική δρουϊδική τελετή, με τους ηθοποιούς τώρα τυλιγμένους σε απαλά μαύρα ρούχα και στολισμένες φωλιές, φυτά και δένδρα στο κεφάλι τους. Καθώς ο άνθρωπος τράγος ξάπλωσε στο πάτωμα, ένα ανεστραμμένο δένδρο εμφανίστηκε στην βιντεοθόνη και οι ηθοποιοί έψαλλαν ένα άσμα σε μίξη Αρχαίων Γερμανικών και Ιταλικών. Η τελετή τελειώνει με τον άνθρωπο-τράγο να ανασταίνεται και να λατρεύεται καθώς εισάγεται στην τεχνολογία, τη βιομηχανία και τη σύγχρονη κοινωνία – με πολλούς από τους ηθοποιούς να είναι ντυμένοι ως τραβεστί (cross-dressers), περιπλανητές (drifters) και πόρνες.
Δείτε το βίντεο: (Το δεύτερο μέρος του βίντεο βρίσκεται εδώ)
https://www.youtube.com/watch?v=JVw_mPvYcDM
Η τελετή αυτή ήταν επίσης μια υπόθεση διασημοτήτων, καθώς την παρακολούθησε μια πληθώρα από Ευρωπαίους ηγέτες. Στους προσκεκλημένους συμπεριλαμβάνονταν και ο Γάλλος Πρόεδρος Francois Hollande, ο Ιταλός Πρωθυπουργός Matteo Renzi, η Γερμανίδα Καγκελάριος Angela Merkel και ο Πρόεδρος της Ελβετίας Johann Schneider-Ammann.
Και ποια ήταν η σημασία της τελετής; [Την τελετή] τη φαντάστηκε και τη συντόνισε ένας Γερμανός σκηνοθέτης ονόματι Volker Hesse – ο οποίος είναι σχετικά άγνωστος πέρα από τον γερμανόφωνο κόσμο – και είναι δύσκολο να πει κανείς ακριβώς ποιο ήταν το «μήνυμα» που είχε στο νου του, αν υποθέσουμε ότι ήξερε και ο ίδιος. Να σημειωθεί ότι στην εποχή μας, εποχή της ασύνδετης σκέψης και της στήριξης σε αισθήματα, πολλά έργα είναι δημιουργίες ελεύθερης-σχέσης, η καλλιτεχνική έκδοση μιας κηλίδας μελανιού. Αλλά για το αν η παράσταση ήταν αποκρυφιστική ή σατανιστική όπως κάποιοι ισχυρίζονται, το σίγουρο είναι ότι ήταν εντελώς παγανιστική.
Οι αρχαίοι παγανιστές συνήθιζαν να ντύνονται σαν ζώα και το να λατρεύουν την δημιουργία – και όχι τον Δημιουργό – ήταν κάτι συνηθισμένο ανάμεσά τους. Και η ελβετική τελετή βάζει τον άνθρωπο-τράγο μπροστά και στο κέντρο, προφανώς με τους άλλους ηθοποιούς να του αποτίουν φόρο τιμής και να μοιάζουν σε ένα σημείο σχεδόν να γονατίζουν μπροστά του. Υπάρχει επίσης μια σκηνή όπου οι «ακόλουθοί του» παίρνουν μια στάση που θυμίζει εικόνες που δείχνουν τους αποστόλους να ακολουθούν τον Ιησού.
Όσο για το φτερωτό μωρό, είναι ένας ανδρόγυνος χαρακτήρας που φορά μια φαινομενικά απειλητική μάσκα. Σίγουρα, δεν είναι άγγελος του φωτός. (Να σημειωθεί ότι ο Σατανάς στην ταινία του Μελ Γκίμπσον «Τα Πάθη του Χριστού» απεικονίζονταν ως ανδρόγυνος - βλ. βίντεο στο τέλος.) Και ποιος είναι ο σκοπός του να δείχνεις ανθρώπους με αποκαλυπτικά εσώρουχα και σε σεξουαλικές πόζες; Οποιοδήποτε και αν είναι το μήνυμα, αντικατοπτρίζει όχι τη χριστιανική ηθική, αλλά την αχαλίνωτη, διεστραμμένη παγανιστική σεξουαλικότητα.
Σε τελική ανάλυση, όμως, το κίνητρο πίσω από την ελβετική τελετή πραγματικά δεν είναι δύσκολο να γίνει αντιληπτό. Υπήρξε μια εποχή, αιώνες πριν, που ένα μεγάλο επίτευγμα θα γιορτάζονταν με μια θρησκευτική τελετή και ένας ιερέας θα ευλογούσε το νέο επιχείρημα ή κατασκεύασμα. Αυτό όμως είναι «απαράδεκτο» στην μετα-Χριστιανική Δύση. Και για να δηλώσουμε το προφανές, κάτι που δεν είναι Χριστιανικό, θα είναι μη-Χριστιανικό.
Και αυτό είναι που βλέπετε στο βίντεο. Η τελετή «είχε αρχικά ως σκοπό να παρουσιάσει διάφορες πτυχές του ελβετικού πολιτισμού,» έγραψε η TruNews.
Και αυτό ακριβώς κάνει.
Προχωρεί πέρα από συνωμοσιακές μηχανορραφίες – που ισοδυναμεί με μια μικρή ομάδα διεστραμμένων, ισχυρών ανθρώπων που προσπαθούν να οδηγήσουν στη διαστροφή όλους τους υπόλοιπους. Η τελετή αντικατοπτρίζει έναν ήδη διεστραμμένο, μετα-Χριστιανικό πολιτισμό που τελεί υπό σύγχυση φιλοσοφικά, ηθικά, πνευματικά και σεξουαλικά. Αντικατοπτρίζει μια ηδονιστική, ακυβέρνητη Δύση που προσπαθεί να πείσει τον εαυτό της ότι είναι ηθική προσποιούμενη σχετικά με την “ποικιλομορφία,” την “ανοχή,” την “ένταξη”, τον “πολυπολιτισμό” και οποιονδήποτε «-ισμό» που εξάρει το εγώ και κατευνάζει τη συνείδηση. Ένας λατρευόμενος τράγος-άνθρωπος;
Γιατί όχι, σε μια εποχή που οι άνθρωποι κάνουν ανθρωποποιούν τα κτήνη και ισχυρίζονται ότι ο άνθρωπος είναι απλώς ένα άλλο ζώο; Τραβεστί και ένα ανδρόγυνο με τρομακτική εμφάνιση μωρό; Λογικό σε ένα μέρος που πολλοί νομίζουν ότι ένα αγόρι μπορεί να είναι κορίτσι και δεν ξέρουν τι σημαίνει γάμος. Αχαλίνωτη ζωώδης σεξουαλικότητα; Θα περιμένατε τίποτα άλλο από έναν πολιτισμό του οποίου το επίσημο πιστεύω έχει γίνει «Αν σε κάνει να αισθάνεσαι καλά, κάνε το»; Πολλοί θεωρούν ότι η ελβετική τελετή εκπλήσσει, αλλά αυτό που είναι πιο εκπληκτικό είναι ότι οι άνθρωποι εκπλήσσονται.
Ο κομμουνιστής πολιτικός ακτιβιστής Willi Münzenberg είπε πριν από περισσότερα από 75 χρόνια, «Θα κάνουμε τη Δύση τόσο διεφθαρμένη που θα βρωμάει» (βλέπε κι εδώ). Η βρώμα και η δυσωδία τώρα φτάνει σε κάθε ρουθούνι στον κόσμο.
Και έχετε υπόψιν σας ότι αυτός είναι ένας μεγάλος λόγος που οι μουσουλμάνοι τζιχαντιστές μας θεωρούν διεφθαρμένους και έτοιμους για κατάκτηση. Βέβαια, θα μας αποκαλούσαν διεφθαρμένους ακόμη και αν απολαμβάναμε έναν αθώο χορό, μουσική και ποτό και δεν καλύπταμε τις γυναίκες μας με ριχτάρια του ογδόου αιώνος. Αλλά, πραγματικά, θα πρέπει συνεχώς να τους αποδεικνύουμε ότι έχουν δίκιο;
https://www.youtube.com/watch?v=N3n9yjiuMLI
ΚΟΚΚΙΝΟΣ ΟΥΡΑΝΟΣ / Πηγές: εδώ κι εδώ
redskywarning.blogspot.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου