Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

THE MENDELA EFFECT : Είσαι σίγουρος ότι δεν έχουν αλλάξει το Ελληνικό Ευαγγέλιο;


Αγαπητοί μου φίλοι

Ξέρω ότι πολύ δύσκολα να πιστέψουμε οτιδήποτε σήμερα. Ουσιαστικά έχω φθάσει στο σημείο να αδυνατώ να πιστέψω και τον ίδιο μου τον εαυτό.

Από την Κυριακή όπως έχω γράψει έχουν ξεκινήσει πολλά περίεργα πράγματα...

Μετά το άρθρο για την αλλαγή των Αγγλικών Ευαγγελίων όπου σκοπίμως έχουν παραλείψει την ακροτελεύτια παράγραφο της Κυριακής Προσευχής, υπέθεσα γιατί να μην έχει γίνει το ίδιο πράγματα και στα Ελληνικά κείμενα.

Δυστυχώς φίλοι μου για κακή μου τύχη φαίνεται ότι έχουν αλλάξει τα πάντα, όχι τώρα αλλά εδώ και πολλά χρόνια, από την αρχή του αιώνα ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.

Όλοι εμείς γνωρίζουμε ότι το Πάτερ Ημών (Κυριακή Προσευχή) τελειώνει ως εξής ...
και εις τους αιώνας των αιώνων αμήν!!!
Όταν άνοιξα τα δύο βιβλία της Αγίας Γραφής που έχω σπίτι (ένα έκδοσης 1985 και ένα έκδοσης 2000) διαβάζοντας το Κατά Ματθαίων, Κεφάλαιο 6 έπεσα από τα σύννεφα... Κάποιοι διέγραψαν "των αιώνων"...

Αμέσως πήγα στην εκκλησία το είπα και το έδειξα τον Ιερέα - φίλο - πνευματικό και του έπεσαν τα μούσια του ανθρώπου και βρήκαμε κείμενο του 1912... Τα ίδια...

Το χειρότερο είναι ότι στην έκδοση 2000 έχουν παραλείψει όλο το κομμάτι...όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες που ακολουθούν:







www.e-koutsobola.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: