Βροντοφώναξαν οι...
Πεζοναύτες οτι έφτασε το Τάγμα των Πεζοναυτών …Ενώ έπεφταν τα κεραμίδια και έτριζαν τα πεζοδρόμια από όπου και αν πέρναγαν
Ρίγη συγκίνησης… Σείεται η γη από τα συνθήματα των ΟΥΚ, στην φετινή παρέλασης στο κέντρο της Αθήνας !
Δείτε το βίντεο...
https://www.youtube.com/watch?v=CRDvZWdnHw4
veteranos.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου