Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Περίεργα φαινόμενα στον ουρανό της Ελλάδας

Περίεργα πράγματα έχουν ξεκινήσει από την Κυριακή....

Γιατί βάζω την Κυριακή ως ορόσημο;

Ήταν καθαρά ο περίεργος καύσωνας, που δεν μπορούσες να δεις με τίποτα τον ουρανό και αυτό το ακόμα πιο... περίεργο πυκνό σύννεφο που ήταν ΜΟΝΟ πάνω από τη χώρα μας.

Από την Κυριακή και μετά περίεργα φαινόμενα στους ουρανούς της Ελλάδας.

Την Κυριακή ο STRANGER αλλά και μερικά άλλα ιστολόγια σας έγραψαν για την χειραγώγηση του χρόνου και το mandela effect...

Τα ξημερώματα σας έγραψα για το περίεργο μετέωρο.

Τίποτα δεν είναι τυχαίο φίλοι μου...

Πριν λίγο καλή μου φίλη, ΑΠΟΛΥΤΑ αξιόπιστο άτομο μου έστειλε αυτήν την φωτογραφία :


Η φωτογραφία είναι από χωριό της Εύβοιας στο ξημέρωμα σήμερα 21/6. Αυτό που βλέπετε αριστερά δεν είναι ο δημοτικός φωτισμός, αλλά ΞΕΚΑΘΑΡΑ δεύτερος ήλιος, το ίδιο φωτεινός με αυτόν δεξιά.

Η καλή φίλη μου το ξεκαθάρισε και την πιστεύω απόλυτα :

Δεν ειναι λαμπα το λεω με σιγουρια γιατι ΕΓΩ τα ειδα Ζαχαρια μου ΕΓΩ ΕΒΓΑΛΑ ΤΗ ΦΩΤΟ
Εντός της ημέρας επανέρχομαι με πολλά άρθρα και πληροφορίες.

Μόνο ένα στοιχείο θα σας δώσω... Έχουν πειράξει μέχρι και την Καινή Διαθήκη... και δεν μιλάω για την Αγγλική έκδοση... αλλά για την Ελληνική... 

www.e-koutsobola.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: