Το
ενδεχόμενο της δολιοφθοράς είναι ένα από τα πλέον πιθανά που εξετάζει η
Εγκληματολογική Υπηρεσία της ΕΛΑΣ για την ανάφλεξη του τζιπ Porsche
Cayenne μέσα στο οποίο απανθρακώθηκε ο εκδότης της “Ακρόπολης”
Παναγιώτης Μαυρίκος. Αναζητούν μάλιστα, όπως αναφέρουν πληροφορίες,
έναν μηχανισμό με χαρακτηριστικά βόμβας φωσφόρου.
Μπορεί μέχρι
στιγμής από την έρευνα που έχει γίνει στο καμένο τζιπ να μην έχει... βρεθεί
κάποιο στοιχείο που να οδηγεί στο συμπέρασμα ότι υπήρξε δολιοφθορά (αν
και είναι πολύ νωρίς), από την άλλη ωστόσο είναι εξαιρετικά
δύσκολο να απαντηθεί το ερώτημα πώς μπορεί να έπιασε ξαφνικά φωτιά ένα
πολυτελές αυτοκίνητο και να επεκτάθηκε τόσο γρήγορα που ο οδηγός δεν
πρόλαβε να το εγκαταλείψει.
Είναι
πολλά τα αναπάντητα ερωτήματα, και όπως αναφέρουν αστυνομικές πηγές
είναι ένα “πολύ περίεργο περιστατικό” που πρέπει να διερευνηθεί
σχολαστικά. Από την πρώτη εικόνα πάντως δεν μοιάζει για... απλό ατύχημα.
Σε αυτό συνηγορεί και η υπόθεση στην οποία εμπλέκονταν ο Παναγιώτης
Μαυρίκος.
Σήμερα
αναμένονται τα πρώτα αποτελέσματα DNA για την ταυτοποίηση αρχικά του
θύματος, αν και δεν υπάρχει αμφιβολία πως πρόκειται για τον εκδότη της
“Ακρόποης” Παναγιώτη Μαυρίκο. Μπορεί να προκύψουν από την εξέταση του
απανθρακωμένου πτώματος και άλλα στοιχεία που να ρίξουν φως στην υπόθεση
κυρίως αν επρόκειτο για κάποιον εκρηκτικό ή εμπρηστικό μηχανισμό.
Αν για
παράδειγμα πρόκειται για κάποιον μηχανισμό με χαρακτηριστικά βόμβας
φωσφόρου θα εντοπιστούν ίχνη χημικών τόσο στη σορό, κατα την εξέταση του
ιατροδικαστή όσο και εντός του οχήματος. Ο λευκός φώσφορος για όσους
δεν γνωρίζουν μπορεί να ενεργοποιηθεί μόλις έρθει σε επαφή με το οξυγόνο
του ατμοσφαιρικού αέρα εκλύοντας ταυτόχρονα μεγάλη θερμότητα και καπνό.
Αυτό βέβαια εξαρτάται από το πώς θα χρησιμοποιηθεί και σε τι ποσότητα.
Οι
ζημιές δε που προκαλεί στο ανθρώπινο σώμα (χημικά εγκαύματα) είναι
θανατηφόρες. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιείται σε στρατιωτικές
επιχειρήσεις. Για να προκαλέσει μεγάλες απώλειες.
Είναι
όπως είπαμε πάντως ένα από τα ενδεχόμενο τα οποία εξετάζονται, ενώ στο
μικροσκόπιο της Αστυνομίας έχει μπεί η ώρα κατά την οποία η Porsche
Cayenne ήταν σταθμευμένη στο Μαρούσι, καθώς ο εκδότης είχε επαγγελματικό
ραντεβού. Μέχρι στιγμής τα δεδομένα που υπάρχουν είναι ότι ο
οδηγός του οχήματος προφανώς πανικόβλητος, σταμάτησε το τζιπ στην άκρη
του διαζώματος της αριστερής λωρίδας και πιθανόν προσπάθησε να ανοίξει
την πόρτα του για να διασωθεί. Αυτή όμως είχε φρακάρει στο διάζωμα και
δεν μπορούσε να ανοίξει.
Κατά άλλη μια
πληροφορία που θα διερευνηθεί από την Ασφάλεια, λόγω του ότι το
αυτοκίνητο ίσως ήταν θωρακισμένο και ασφάλιζε με ιδιαίτερο τρόπο, ο
άτυχος εκδότης να μην κατάφερε να ανοίξει τις πόρτες.
Σύμφωνα
πάντως με διασταυρωμένες πληροφορίες, από τις κάμερες διαχείρισης
κυκλοφορίας της Αττικής Οδού, δεν φαίνεται πουθενά να έχει υπάρξει
κάποια σύγκρουση είτε με άλλο όχημα, είτε στο στηθαίο του δρόμου.
Η φωτιά
εκδηλώνεται ξαφνικά στο μπροστινό τμήμα του θηριώδους τζιπ και ενώ το
όχημα κινείται με ταχύτητα, με αποτέλεσμα η φωτιά να επεκταθεί σε
ελάχιστα δευτερόλεπτα. Δεν προκύπτει επίσης έκρηξη και σε καμία
περίπτωση από το ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου, αφού αυτό φαίνεται να είναι
άθικτο.
Όπως αναφέρουν
άνθρωποι που γνωρίζουν το ρεζερβουάρ της Porsche Cayenne είναι κάτω και
πίσω από τα πίσω καθίσματα καθώς γειτνιάζει με τον πίσω άξονα (όπως
άλλωστε και στα περισσότερα αυτοκίνητα) και έχει μείνει άθικτο. Αν το
ρεζερβουάρ είχε εκραγεί το αυτοκίνητο θα είχε αναποδογυρίσει, το πίσω
παρμπρίζ θα είχε σπάσει όπως και οι πίσω ρόδες θα είχαν διαλυθεί.
Κάτι
τέτοιο πάντως δεν φαίνεται να έχει συμβεί. Η φωτιά εκδηλώθηκε είτε μέσα
από την καμπίνα είτε κάτω από το καπό του κινητήρα και επεκτάθηκε σε
χρόνο ρεκόρ.
www.pronews.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου