Πέμπτη 28 Ιανουαρίου 2016

Γιατί και ο “Γερμανός” θέλει το ρομπότ του!

Ο Pepper, το γιαπωνέζικο ανθρωποειδές ρομπότ περιλαμβάνει ήδη την παροχή βοήθειας σε χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, εταιρείες αυτοκινήτων, επιχειρήσεις τροφίμων και ποτών και τώρα μπορεί να τις προσφέρει και σε καταστήματα λιανικής κινητής τηλεφωνίας

Η Softbank (κάτι σαν το δικό μας Γερμανό) ανακοίνωσε τα σχέδιά της να ανοίξει ένα pop-up κατάστημα κινητής τηλεφωνίας που θα είναι εξ ολοκλήρου στελεχωμένο με τέτοια ρομπότ....


Δεδομένου ότι αυτά τα ανθρωποειδή έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν τα συναισθήματα και να διατυπώσουν ακριβείς απαντήσεις, η εταιρεία πιστεύει ότι θα αποδειχθεί ότι είναι μια επιτυχημένη μηχανή πώλησης.

Τα ρομπότ Pepper θα μπορούν να περιφέρονται στο κατάστημα απαντώντας σε ερωτήσεις, παρέχοντας στους πελάτες πληροφορίες και συμβουλές και το σημαντικότερο, να πωλούν τηλέφωνα.
Το ρομπότ έχει τη δυνατότητα να αποκρυπτογραφήσει τις εκφράσεις του προσώπου, να παρατηρεί τη γλώσσα του σώματος και να κατανοεί τον τόνο της φωνής, γι’ αυτό η Softbank πιστεύει ότι θα παρέχει άριστη εξυπηρέτηση των πελατών. Μμμ… καλύτερη από τον ιδιωτικό υπάλληλο που μπορεί να μην ξέρει να τα προσέχει όλα αυτά ή να τον απασχολεί πως θα πληρώσει το δάνειο του…

Η Softbank είπε ότι θα στελεχώσει το κατάστημα με 5-6 ρομπότ και θα επιτρέψει την ύπαρξη κάποιων ανθρώπων εκεί, που θα παρεμβαίνουν, εφόσον το Pepper δεν είναι ακόμα προγραμματισμένο να ελέγχει τις ταυτότητες των ανθρώπων για τις τηλεφωνικές συμβάσεις.

 309FBBE200000578-3419589-image-a-22_1453917032611
Η εμπορική έκδοση του συγκεκριμένου ρομπότ ξεκίνησε τον περασμένο φθινόπωρο και χρησιμοποιείται ήδη από 500 εταιρείες στην Ιαπωνία, περιλαμβανομένων και της Nestle. Κι εδώ ας θυμηθούμε τι μας έλεγε ο CEO της Nestle:
  • Το νερό δεν είναι δημόσιο αγαθό, πρέπει να πωλείται
  • Η εταιρία του προσφέρει θέσεις εργασίας αλλά… πρέπει να δουλεύουμε παραπάνω ώρες για να έχουμε αυτές τις θέσεις εργασίας
  • Και στο τέλος του βίντεο θαυμάζει το ιαπωνικό μπραντ στο οποίο δουλεύουν… ρομπότ!

Η Softbank περιμένει να έχει οικονομικά κέρδη σε ένα με δυο χρόνια, αλλά ποντάρει στη διαφήμιση που θα δημιουργηθεί γύρω από την εμφάνιση των υπαλλήλων ρομπότ και την “περιέργεια” των καταναλωτών.

Κι εμείς πλέον περιμένουμε στην ανθρώπινη συνείδηση και ένστικτο επιβίωσης να μην συνδράμει στην εξάπλωση αυτών των νέων τεχνολογιών που θα υποδαυλίσουν το μέλλον το δικό τους και των παιδιών τους. Η “περιέργεια” σκότωσε τη γάτα. Και τα ρομπότ, όπως ειπώθηκε και στο φετινό Νταβός, θα “φάνε” 5 εκατ. θέσεις εργασίας στα επόμενα 5 χρόνια. Εμείς υπολογίζουμε ότι αν δεν συγκρατηθεί ο κόσμος και δεν τα μποϊκοτάρει, τα 5 εκατ. θα έχουν και 2 μηδενικά.

Kαι ο Γερμανός θα θέλει το ρομπότ του, αλλά μετά από λίγο, να μας πουν σε ποιον θα πουλούν κινητά και καφέδες, όταν όλοι θα είναι άνεργοι…

Δεν υπάρχουν σχόλια: