Δευτέρα 15 Αυγούστου 2016

Πετρούνιας: "Ναι ρε Ελλάδα..."

ΠετρούνιαςΣτους... επτά ουρανούς ο Λευτέρης Πετρούνιας με την κατάκτηση του χρυσού μεταλλίου στους κρίκους., στους Αγώνες του Ρίο. "Ναι ρε Ελλάδα, αυτό έχω να πω μόνο" ανέφερε λίγο μετά την υπέροχη προσπάθειά του.

Αψεγάδιαστη η προσπάθεια του Λευτέρη Πετρούνια στον τελικό των κρίκων, στους Ολυμπιακούς του Ρίο. Κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο, αφήνοντας δεύτερο τον Βραζιλιάνο Αρτούρ Ζανέτι και τρίτο τον Ρώσο Ντένις Αμπλιάζιν. Μιλώντας στην κάμερα της ΕΡΤ ο χρυσός μας Ολυμπιονίκης ανέφερε:...


"Ναι ρε Ελλάδα, αυτό έχω να πω μόνο. Σε κάθε δήλωσή μου «Πάμε Ελλάδα» έλεγα. Έχουμε την ψυχή να πάμε εκεί που μας αξίζει. Ήρθαμε εδώ για να ακούσουμε τον Ζορμπά σε όλο το στάδιο. Για εμένα είναι ό,τι σημαντικότερο να ακούγεται ο Εθνικός Ύμνος. Το αφιερώνω το μετάλλιο στον πατέρα μου, στον προπονητή μου και στην Ελλάδα. Δεν υπάρχει μυστικό. 

Έχουμε δουλέψει πολύ, είχαμε προετοιμαστεί καλά. Θέλει δουλειά, υπομονή και και τύχη. Δεν είχα τραυματισμούς από το ευρωπαϊκό και μετά. Καταφέραμε να φορμαριστούμε στην προπόνηση. Ήρθα εδώ, κρατήσαμε τις δυνάμεις μας. Πάντα έχω αγωνία. Η μητέρα μου ήτανε εδώ και της αφιέρωσα το μετάλλιο".

www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: